Mr Mister Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 Nu har dom visat VC på TV4:s nyheter också! Det här är inte bra, hoppas dom slutar! Dom visade bl a när Tommy sköt en gubbe med shotgunen. Dom visade också när han slog en hora med en golfklubba upprepade gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TERMINATOR3 Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 Nu har dom visat VC på TV4:s nyheter också! Det här är inte bra, hoppas dom slutar! Dom visade bl a när Tommy sköt en gubbe med shotgunen. Dom visade också när han slog en hora med en golfklubba upprepade gånger. ha........jag blir uphetsad när jag ser tvspel på nyheterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 tänk om det förbjuds asså. måste köpa det illa kvickt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Luuugn de förbjuds inte.. När de visas på Nyheterna så är de ju den bästa reklamen VC kan få Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 jag undrar det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Nu har dom visat VC på TV4:s nyheter också! Det här är inte bra, hoppas dom slutar! Dom visade bl a när Tommy sköt en gubbe med shotgunen. Dom visade också när han slog en hora med en golfklubba upprepade gånger. vad sa dom om det? på nyheterna allså sa dom posetiva grejer eller negativa grejer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MasterJohansson Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 vad sa dom om det? på nyheterna allså sa dom posetiva grejer eller negativa grejer? Jag har inte sett det men jag antar att det va negativa grejer ............ eftersom att det hanlade om vålg i TV-spel...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Luuugn de förbjuds inte.. När de visas på Nyheterna så är de ju den bästa reklamen VC kan få det tror jag nog inte... Jag menar om ett tv-spel är med på nyheterna och det visas filmsnuttar där det är en snubbe som slår ihjäl nån så brukar det inte var sååå positivt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Asså man kan knappt förbjuda ett spel sådär.. De är ju till och med lagligt i Norge (!!) O när de visas på Nyheterna är de många som får upp ögonen för spelet när de ser de där, såna som inte kände till GTA innan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 Asså man kan knappt förbjuda ett spel sådär.. De är ju till och med lagligt i Norge (!!) O när de visas på Nyheterna är de många som får upp ögonen för spelet när de ser de där, såna som inte kände till GTA innan... gta3 är förbjudet i Norge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 Allt är fanimej olagligt i de där lustiga landet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 gta3 är förbjudet i Norge Nepp, det är inte förbjudet men det var nära att det blev det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 Okej.. men om de inte blev förbjudet i Norge, som ju förbjuder allt, så behöver vi inte ens tänka på att de skulle kunna bli förbjudet här i Sverige.......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 Det bra om det kommer ut på pc fort eftersom dom kanske förbjuder det gör dom det så skall jag spela gta3 och slakta poliser och alla andra i hela stan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fruxo Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 Dom kommer inte förbjuda GTA Vice City. Det har inte hänt att man förbjudit en film eller annat media sen motorsågsmassakern kom, och denna släppte man ju senare förbudet på. Det dom kan göra är att införa åldersgräns på TV-spel, något jag personligen tycker vore bra. Då är det föräldrar som får välja om deras barn skall spela ett visst spel eller inte, och på så sätt kan dom inte komma och vara förbannade senare. Moralkärringarna dör. Med andra ord. Dessutom så används åldersgräns redan lite här och var i landet, dock använder man den striktare engelska som står på förpackningen. GTA Vice City skulle ha en 15-årsgräns i Sverige, alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 (redigerad) det är åldersgräns på dataspel och TV-spel!!!! GTA(1) - GTA:VC är det 18 årsgräns på!!! Redigerad 29 december, 2002 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts