eliizar Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Vill bara kolla om hur många som följde serien "Saltön" på Svt. Jag tyckte själv att serien var bra till en början men stårade långsammt ut, 1-2 avsnittet var bra annars var det lite halv tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Inte jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Vad tyckte du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Har inte sett det, vad handlar det om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Har inte sett det, vad handlar det om? Saltkråkan för vuxna? Go Tjorven! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 (redigerad) Saltkråkan för vuxna? Go Tjorven! Okej, det har jag definitivt inte sett! Redigerad 7 april, 2005 av Azore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Nej verkligen inte men orka förklara, googla lite så hittar man det helt säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Tänkte bara det kunde vara smidigt att fråga i denna tråden då den just handlar om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Aja det fattar jag men som sagt lite invecklat + att jag orkar inte googla istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Hmm.. Om det är den min morbror står med i "credits" så har jag sett den, iallafall ett avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Ja, den var bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts