Roxxy Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Jag har precis börja om med GTA:SA. Jga tänker klara allt utan fusk och upp till 100% Spelar ni fortfarande förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Skriv i Vardagssnack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Aarå... fick tillbax det nyss... lånade ut det till min morbror ett tag YEAH! ska lira hela helgen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 7 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Ska börja om när jag köper pc verisionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Jag har precis börja om med GTA:SA. Jga tänker klara allt utan fusk och upp till 100% Spelar ni fortfarande förresten? Klarade du det inte utan fusk!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 7 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Meh. Jag visste knappt nåt om spelet då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Meh. Jag visste knappt nåt om spelet då Ehhh.. det gjorde ju inte jag heller när jag skaffade det men ändå använder jag mig inte av fusk.. dålig usäkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Äsch, låt folk fuska om de vill! Jag fuskar alltid med de "bra" fusken! Alla vapen fusket är det som jag har kört med hela tiden! Sjukt tråkigt spel utan vapen! Nån som håller med mig?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Äsch, låt folk fuska om de vill! Jag fuskar alltid med de "bra" fusken! Alla vapen fusket är det som jag har kört med hela tiden! Sjukt tråkigt spel utan vapen! Nån som håller med mig?! Jo, visst är det roligare att springa runt med en Colt istället för en ynklig pistol. Får mig att tänka på en stund i början av spelet faktiskt. "What are we gonna do if the Ballas do a drive-by? Throw shoes at them?" Vilket jag fann väldigt roligt. Men det är roligare att "förtjäna" att få andvända sig av "värsting"-vapnena. Jag har testat båda sätten, och det var roligare faktiskt att förtjäna vapnena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts