Valle-Ball Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 nu vet jag inte om det funnits nån sån här tråd tidigare, men jag orkar inte kolla. själv gillar jag HOT SHOTS 1 & 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Ingen av dem Terror på elm street Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Alla av dem ser jag på, förutom Harry Potter och 24... Men A Nightmare on Elm Street och Halloween-filmerna är också underbara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Band of Brothers! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Sagan om Ringen är ingen trilogi, det är en film av Härskarringen-trilogin... dock tycker jag det är en stor tabbe av svenska filmtitelöversättare... Så här tycker jag det skulle kunna ha varit...Sagan om Ringens Brödraskap - HärskarringenSagan om De Två Tornen - HärskarringenSagan om Konungens Återkomst - Härskarringen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Just nu = Lost Våt: Lost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Våvt: LOST Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Mest aktuella favoriten för mig just nu är Lost. Men gillar verkligen Beck också. Vote: Lost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Lost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 (redigerad) Just nu = Lost Våt: Lost Det är väl ingen Filmserie. snarare en tv-serie. Edit: Likaså: 24, Band of Brothers och ArkivX Edit2: Såg inte undertiteln på tråden Redigerad 7 april, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Näe du gjorde inte det va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Näe du gjorde inte det va. Nä, gjorde du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Lost just nu... Orkar inte tänka igenom resten så Lost \/073: Lost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Angels Of America. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Sagan om ringen och Band of brothers tyckte utbudet av röst´ningen var lite konstig men men det går ju inte att nämna alla serier & filmer...är det bara dina favoriter eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Näe du gjorde inte det va. Jag tycker det framstår rätt så tydligt i hans inlägg att han inte såg undertiteln, väldigt onödig kommentar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Bond Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Vote : Lost, trots att det inte är någon filmserie. Annars är det väll LOTR filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Band of Brothers är helt fantastiskt, underbart, strålande, utomordentligt bra serie!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Vote : Lost, trots att det inte är någon filmserie. Nej, det är ju en tvserie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts