Mr GTA Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Vad är det mest "romantiska" ni varit med om i SA? Det mest romantiska jag varit med om är när CJ ramla ner från en klippa och både jag och CJ skrek: OH SHIT!!! samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 ROFL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Det mest romantiska jag varit med om är när CJ ramla ner från en klippa och både jag och CJ skrek: OH SHIT!!! samtidigt Ursäkta språket men: Vad fan snackar du om?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Vad är det mest "romantiska" ni varit med om i SA? Det mest romantiska jag varit med om är när CJ ramla ner från en klippa och både jag och CJ skrek: OH SHIT!!! samtidigt Yeah ingen romantik för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Det var nog när CJ bazzade Denise första gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Typ uppdragen "Green Sabre" och "Are you going to San Fierro" vet inte riktigt varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 När Big Smoke Beställde mat och The end of the line uppdraget, sista filmen när man klarade uppdraget... Ahh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 När Big Smoke Beställde mat och The end of the line uppdraget, sista filmen när man klarade uppdraget... Ahh Ja, dom är också rätt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Vad är det mest "romantiska" ni varit med om i SA? Det mest romantiska jag varit med om är när CJ ramla ner från en klippa och både jag och CJ skrek: OH SHIT!!! samtidigt Är verkligen romantiskt det rätta ordet...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Är verkligen romantiskt det rätta ordet...? Han skrev faktiskt "romantiska"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 När man klarade 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Efter "End of the line", speciellt ögonblicket med CJ:s kommentar, See You Around Officer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 När jag såg två bönder gå hand i hand i Bluebarry Acres (Stavning?) samt när jag slog av två killar från en cross, och killene som satt längstbak hoppade på bak hos mig, och då åkte vi längs solnedgången på bryggan i Los Santos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 När ja försökte skjuta Catalina under ett av hennes uppdrag! DET va romantiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Det mest romantiska i spelet var när man skulle rädda Sweet och hans flickvän i uppdraget Sweet's Girl. Så romantiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 *LITE SPOILER* När Cesar pratade om att fria till Kendl, det var lite gulligt, jag diggar verkligen Cesar. han är stenhård. men så tänkte jag "Ååh nej, nu när han tänker fria kommer han att dö!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts