Siana Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Den här topicen kommer väl att stängas precis som bus- topicen? Jag har iaf aldrig åkt fast för något stort, sen har jag aldrig gjort något stort heller.... Men jag har kastat sten på bilar Fan va busted jag blev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Plankade in på en konsert en gång.. Klarade mig utan böter.. Förutom ett par vittnen som stog och pratade tyst om oss(?)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Ja jäklar vilken jäkla jäkel jag är asså, jäklar seriöst, du är nog den enda person jag nånsin hört talas om som bryr sig så mycket om sånna saker Det är faktiskt idiotiskt att planka, som darkjak sade så kan detta leda till skattehöjningar, vilket inte är bra alls. SLUTA "PLANKA"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 8 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Jag kan inte höra SJ utan att tänka på Svensk Djäkelskap! Varför skriver djäkel med D om det är SJ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts