Bubbli Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Jag har aldrig åkt fast... Eller jag gick på bussen och gick sa han "Du som inte stämplade kan ju gå av" så gjorde jag det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Har aldrig åkt fast men min kompis har han körde moped sammtidigt någon som oxå hade moped hade pajat några rutor på min skola. Så nån käring hade ringt och sagt att han körde där så kom polisen och körde rätt in i hans mope så han flög av mopen och gjorde polisgrepet på honom så han fick skitont i handleden. Så visade sig att han var oskyldig.... Dumma poliser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Har aldrig åkt fast men min kompis har han körde moped sammtidigt någon som oxå hade moped hade pajat några rutor på min skola. Så nån käring hade ringt och sagt att han körde där så kom polisen och körde rätt in i hans mope så han flög av mopen och gjorde polisgrepet på honom så han fick skitont i handleden. Så visade sig att han var oskyldig.... Dumma poliser Fick han inte skadestånd för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Om de kör in i honom borde han kunna få en rejäl slant i skadestånd och sedan mörda kärringjäveln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Åker aldrig buss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Har ju gymnasiekortet så jag åker gratis buss alla vardagar till kl 19.00 Men har heller aldrig åkt fast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Fick han inte skadestånd för det? Nej man vinner aldrig mot polisen, antagligen hade han hotat poliserna innan och när de försökte stoppa honom vänligt så körde han rakt in i deras bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Rätt åt ungjäveln i sådana fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Är det nån mer än jag som blivit tagen av kontrollanter när man plankar (dvs åker kommunal trafik utan att betala)? blev busted igår på spårvagnen, där rök 800 kr så jävla surt Du vet att kommunal trafik ibland får massor av pengar av staten? Pengar som kommer från skattebetalare? Och att stora underskott i kollektivtrafikens budget kan leda till skattehöjningar? DIN FRIÅKANDE EGOISTISKA KOMMUNISTDJÄKEL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 7 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Klantskallar åker fast, smarta som jag gör inte det. Men jag var inte så nykter (jag hade studiedag efteråt) men jag försökte hitta på ett falskt namn, jag var: Stefan Olofsson 900529-6113 Lundengatan 13A Göteborg Tyvärr fanns han inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 7 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Har aldrig åkt fast men min kompis har han körde moped sammtidigt någon som oxå hade moped hade pajat några rutor på min skola. Så nån käring hade ringt och sagt att han körde där så kom polisen och körde rätt in i hans mope så han flög av mopen och gjorde polisgrepet på honom så han fick skitont i handleden. Så visade sig att han var oskyldig.... Dumma poliser Varför nämner du detta i en topic om att åka fast med att planka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Klantskallar åker fast, smarta som jag gör inte det. Precis, smarta åker inte fast för de betalar för sig när de reser kollektivt. Själv har jag aldrig torskat men å andra sidan har jag bara plankat några enstaka gånger i hela mitt liv och det var när jag var mindre. Jag orkar inte oroa mig för att det ska komma väktare eller kontrollanter så jag köper hellre en biljett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Mm... Själv så är man ju smart för sin ålder =D... I ettan så kunde jag 1-12ans tabell utantill =D Så duktigt av dig perlan.. ehm .. tabellerna är nåt man lär sig utantill.. inget som man räknar.. iaf inte i ettan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Har aldrig åkt fast men min kompis har han körde moped sammtidigt någon som oxå hade moped hade pajat några rutor på min skola. Så nån käring hade ringt och sagt att han körde där så kom polisen och körde rätt in i hans mope så han flög av mopen och gjorde polisgrepet på honom så han fick skitont i handleden. Så visade sig att han var oskyldig.... Dumma poliser Det där borde han anmäla poliserna för, om han inte redan har gjort det. Polisen ska alltid försöka stoppa dom utan våld första gången, om dom inte lyder har dom rätt att ta till lite aggresivare metoder. Men jag blir iaf nästan rädd för våra poliser. Åtminstone om alla dessa historier är sanna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 7 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Du vet att kommunal trafik ibland får massor av pengar av staten? Pengar som kommer från skattebetalare? Och att stora underskott i kollektivtrafikens budget kan leda till skattehöjningar? DIN FRIÅKANDE EGOISTISKA KOMMUNISTDJÄKEL! Ja jäklar vilken jäkla jäkel jag är asså, jäklar seriöst, du är nog den enda person jag nånsin hört talas om som bryr sig så mycket om sånna saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Använder Västrafiks utökade kort... *stolt* Haha, kan varken läsa eller höra "västtrafik" utan att tänka på västtragik (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 7 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Haha, kan varken läsa eller höra "västtrafik" utan att tänka på västtragik (: Västtrafik suger så fruktansvärt hårt framtills för typ några månader sen kunde/fick inte handickappade inte åka spårvagn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Haha, kan varken läsa eller höra "västtrafik" utan att tänka på västtragik (: Jag kan inte höra SJ utan att tänka på Svensk Djäkelskap! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Nej man vinner aldrig mot polisen, antagligen hade han hotat poliserna innan och när de försökte stoppa honom vänligt så körde han rakt in i deras bil. Rätt åt ungjäveln i sådana fall. Han menar att det kan vara polisernas version av vad som hände. Man får aldrig rätt mot poliser! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Har bara gjort det några otroligt få gånger (2 kanske) så jag har verkligen inte åkt fast. Sen så betalar ju skolan busskortet så det är lugnt för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts