berit Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Är det nån mer än jag som blivit tagen av kontrollanter när man plankar (dvs åker kommunal trafik utan att betala)? blev busted igår på spårvagnen, där rök 800 kr så jävla surt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 .hehe.. var nära en gång.. åkte buss.. hade rivit biljetten i småbitar när en kontrollant kom.. visade bitarna och efter ett tag så bestämde hon sig för att jag var oskyldig.. var bara typ 12 då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 6 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 .hehe.. var nära en gång.. åkte buss.. hade rivit biljetten i småbitar när en kontrollant kom.. visade bitarna och efter ett tag så bestämde hon sig för att jag var oskyldig.. var bara typ 12 då Varför rev du sönder den? var nära en gång innan också, satt på bussen min biljett hade gått för 2 timmar och 40 min sen, men jag sa att jag "trodde" att det bara gått 1 och en ½ timme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Klantskallar åker fast, smarta som jag gör inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Klantskallar åker fast, smarta som jag gör inte det. Mm... Själv så är man ju smart för sin ålder =D... I ettan så kunde jag 1-12ans tabell utantill =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Mm... Själv så är man ju smart för sin ålder =D... I ettan så kunde jag 1-12ans tabell utantill =D Ja bra då vet vi eftersom att denna topic handlade om vilka tabeller folk kunde.. Om man kan alla tebeller betyder det inte att man är smart. Jag är på lagens sida och har typ aldrig gjort något olagligt förutom att delat med mig av olagliga saker på internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Ja bra då vet vi eftersom att denna topic handlade om vilka tabeller folk kunde.. Om man kan alla tebeller betyder det inte att man är smart. Jag är på lagens sida och har typ aldrig gjort något olagligt förutom att delat med mig av olagliga saker på internet. Jag ska ju bli polis Så jag får väll sluta med att dela med mig filmer och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Jag åker fast typ en gång i månaden. men varje gång (observera VARJE), så låter dom mig gå...jagh ar aldrig fått brev hem eller böter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Går i gymasium och därmed har jag ett kort.. åker inte annars så mycket och att min farsa sedan jobbar på connex gör inte saken sämre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Nej Mamma betalar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Jag ska ju bli polis Så jag får väll sluta med att dela med mig filmer och sånt Varför polis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Det är ju aldrig några kontrollanter.. Har aldrig varit det för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Ett par väktare tyckte inte att jag skulle få åka tunnelbanan och frågade om jag hade busskort, då svarade jag ja och visade det. Men nu, när jag bevisat att jag hade ett busskort börjar dom klaga på att det är falskt. Dom tog mig i armen och drog upp mig till spärrarna där dom sedan testade kortet, och gissa vad? Det funkade. Kommer aldrig glömma deras miner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Ett par väktare tyckte inte att jag skulle få åka tunnelbanan och frågade om jag hade busskort, då svarade jag ja och visade det. Men nu, när jag bevisat att jag hade ett busskort börjar dom klaga på att det är falskt. Dom tog mig i armen och drog upp mig till spärrarna där dom sedan testade kortet, och gissa vad? Det funkade. Kommer aldrig glömma deras miner Hände mig med. Dom drog mig till spärren och sa "följ me nu skitunge så vi kan testa kortet". dom testade och det funkade. då ville jag vara lite kaxig tillbaka så typ "juste, nu va ni inte kaxiga längre va!" dom bara "ska vi anmäla dig eller!" "för vad, att ni va otrevliga eller?? om jag vill så kan jag snacka med eran chef och och säga hur nu behandlade mig, vill ni det eller?" då gick dom därifrån . själv har jag alldrig åkt fast för "plankning" men min syrra gjorde det. dom bara "kan vi få se på ditt SL-kort" "aa, visst" "vet du att det här kortet har gått ut?" "nej" "synd att du inte visste det för nu måste du betala 600 kr. vad heter du" "Kristin anderson(vilket va falskt) och mitt personnr. är 850229-3689" det finns tyvär ingen person med det personnr". så sa hon vad hon hette och fick betala 600 kr. slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Ja låmar morsan eller farsans kort...eller iblad så köper de en remsa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Åker aldrig buss... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Går i gymasium och därmed har jag ett kort.. åker inte annars så mycket och att min farsa sedan jobbar på connex gör inte saken sämre Connex? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Connex? Connex tillsammans med SL bildar Stockholms (kanske andra städers) kollektivtrafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Klantskallar åker fast, smarta som jag gör inte det. Precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Använder Västrafiks utökade kort... *stolt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts