Fireblade Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Nej det duger inte till CS:S. Det är ett lite överklockat GeForce 2. Jag har ett mx 420 på ena datorn. Det går att köra css helt ok med det men man får inte lika snygga effekter och sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Jag har ett mx 420 på ena datorn. Det går att köra css helt ok med det men man får inte lika snygga effekter och sådär. Ne, och då kan man lika gärna kör CS 1.6 om man har så låga inställningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Japp för det är inte kul och lira ett spel med kass grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 7 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Äh kör 1.6 det är roligare =) Enligt mig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts