xstreem Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Kan nån lägga up Setup.exe filen till VC? Har "tappat" bort min... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Lol Har du lyckats radera den från skivan Skämt å sido misstänker att du kanske inte får någon hjälp här det finns nämligen ett visst ogillande mot piratkopior. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 (redigerad) Lol Har du lyckats radera den från skivan Skämt å sido misstänker att du kanske inte får någon hjälp här det finns nämligen ett visst ogillande mot piratkopior. WWW.PIRATBYRÅN.ORG haha ladda ner den igen Redigerad 6 april, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Jag kan ju inte avinstallera det utan setup.exe filen ! Ps: Grim, warez är mot reglerna här på forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Kan nån lägga up Setup.exe filen till VC? Har "tappat" bort min... Va då tappat bort? Har den gått och gömt sig eller? Kolla i garderoben eller under sängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Jag kan ju inte avinstallera det utan setup.exe filen ! Ps: Grim, warez är mot reglerna här på forumet... Man får väl ändå säga att man kan ladda ner det igen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Finns på cd 1 (installation cdn) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Han kanske har tappat bort skivan.. (om jag inte missminner mig så behöver man väl inte skivan till att avinstallera ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_gta_robin Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Han kanske har tappat bort skivan.. (om jag inte missminner mig så behöver man väl inte skivan till att avinstallera ) Näää...På start menyn så finns det en avinstalations icon... Men om man lägger in "instalations skivan" (Den svarta) så frågar den om man vill avinstalera spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts