m0rd0r Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Jag har gjort en luger, det är min första 3d modell också Nu undrar jag hur man får in den i zmodeler, och hur man gör så att det funkar till VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 6 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 En till: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Snygg för att vara första vapnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 6 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Snygg för att vara första vapnet Tack Inget GRIM(back vapen precis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Tack Inget GRIM(back vapen precis... Hehe fan va het när du blivit bättre på det sen gör en remake så blir den säkert coolare det ska jag göra med min m11 nu när jga lärt mig mer fast du ser det blå'a höger klicka på det o ta reverse för annars syns det inte i spelet det blir en genomskilig lucka rakt igenom sen ta export as 3d nonting.. o sen 3ds sen importera i zmod och resisa den o sen vrid om den typ på en gammal pistol dff model o sen deletar du den gamla o sparar så får du den i spelet tror jag... (presis gjort om min mp5k till morpheus version^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Var skaffar man programet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 (redigerad) STOR BOKSTAV >>>>><<<<< den har en 8 timmars trial Redigerad 6 april, 2005 av AdamZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Snygg Luger parabelum men tycker faktiskt de va lite drygt av Grim att lägga in en bild... de kan han göra i sina 1000topicar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Snygg Luger parabelum men tycker faktiskt de va lite drygt av Grim att lägga in en bild... de kan han göra i sina 1000topicar.. Hahah ja SRY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Hehe fan va het när du blivit bättre på det sen gör en remake så blir den säkert coolare det ska jag göra med min m11 nu när jga lärt mig mer fast du ser det blå'a höger klicka på det o ta reverse för annars syns det inte i spelet det blir en genomskilig lucka rakt igenom sen ta export as 3d nonting.. o sen 3ds sen importera i zmod och resisa den o sen vrid om den typ på en gammal pistol dff model o sen deletar du den gamla o sparar så får du den i spelet tror jag... (presis gjort om min mp5k till morpheus version^^ OffTopic: 1. FAN va ful din morpheus version va GRIM(back 2. Den ser inte ens ut så ! 3. Håller med Glockalnet om att de va jävligt drygt o lägga upp den i någon annans topic (o just i en nybörjares topic!) ------------------------------------------------------------------------------------------ OnTopic: Riktigt fin 3dmodell för att vara en första m0rd0r ! Jag tycker du ska vara nöjd som gjorde en sådär fin 3dmodell som din första ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 OffTopic: 1. FAN va ful din morpheus version va GRIM(back 2. Den ser inte ens ut så ! 3. Håller med Glockalnet om att de va jävligt drygt o lägga upp den i någon annans topic (o just i en nybörjares topic!) ------------------------------------------------------------------------------------------ OnTopic: Riktigt fin 3dmodell för att vara en första m0rd0r ! Jag tycker du ska vara nöjd som gjorde en sådär fin 3dmodell som din första ! Kan du göra bättre?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 (redigerad) Kan du göra bättre?? Hahah ja presis kan du det?? ' o hur ser hans ut då?? e det bara jag eller är dom här lika min Redigerad 6 april, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 (redigerad) Var skaffar man programet? Offtopic, ladda ner 8-timmars test vertionen och adda mig på msn: zlipp@hotmail.com så kan jag hjälpa dig/er!(att få den att funka som full vertion då...(Men låt den inte "gå ut i datum" innan...) Ontopic, snygg!(eh ) (Och de där uppe var ingen uppmaning till warez så de så! Ville bara säga de... Och sorry för offtopic eller något. *edit* de var väll sketchup som du använde?? Redigerad 7 april, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Kan du göra bättre?? Så det du menar är att man inte får ha en opinion bara för att man inte kan göra den saken man han opinionen på bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 (redigerad) Så det du menar är att man inte får ha en opinion bara för att man inte kan göra den saken man han opinionen på bättre? Nej det e bara det att kan hackar alltid på mig jag fattar inte vad hans problem e hans mamma tappad honnom som liten eller nott.. Redigerad 7 april, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 (redigerad) Han kanske är lite sur på dig pga att du lägger upp bilder på dina vapen i andras topicar.... Redigerad 7 april, 2005 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Han kanske är lite sur på dig pga att du lägger upp bilder på dina vapen i andras topicar.... Nej han har hållt på länge han har damp eller nott.... skit i det nuy får hålla oss till den coola lugern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Han har inte alls damp. Han är snäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 (redigerad) Nej det e bara det att kan hackar alltid på mig jag fattar inte vad hans problem e hans mamma tappad honnom som liten eller nott.. Var du rolig nu eller? Nej de va du inte. Och m0rd0r: Säg till om du vill ha ett par riktigt bra texturer till den tror ja kan fixa det om du behöver Redigerad 8 april, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Var du rolig nu eller? Nej de va du inte. Och m0rd0r: Säg till om du vill ha ett par riktigt bra texturer till den tror ja kan fixa det om du behöver Sluta lipa! ______________________ HÄR finns lite bra bilder som du kan ha som textur! eller HÄR med en guld yta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts