MAFIA_KING Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 När jag startar Diablo II så kommer det bara upp 1 svart ruta och sen så hänger sig datan, kan någon säga vad som e fel? Jag har allting som behövs, har köpt spelet också. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 (redigerad) Starta om datorn, nya drivrutiner, kolla eventuella patches till spelet, formatera? För övrigt är det ett riktigt roligt spel online. =) Redigerad 6 april, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 6 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 (redigerad) Har gjort allt det utom att kolla patches EDIT: nu när jag installerat endast single player hittar den inte KERNEL.DLL, argh blir arg EDIT2: hittade patch på blizzard.com Redigerad 6 april, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 6 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Skulle gärna behöva hjälp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Blev så för mig för ett tag sen. Starta om Diablo II - Video Test (Går att starta från startmenyn (Diablo 2 > Video Test), och testa ändra pryl där. Funkade för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 6 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Har Direct3D...men ska jag ta DirectDraw eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZeWoX Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Skulle gärna behöva hjälp.. Precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 6 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Tack AE_Dave det funkar perfekt nu @ZeWoX: vad vill du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Tack AE_Dave det funkar perfekt nu @ZeWoX: vad vill du? Lite kontig fråga där.. Jag skulle gissa på att han vill bli rik, tex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Finns det folk som fortafarande håller på med sånt... aj aj aj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Precis Ehmn... aningen spam? Enligt reglerna får man ej spamma omkring här bland forumen så. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?act=boardrules <-- Titta till ze forumrules. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Ehmn... aningen spam? Enligt reglerna får man ej spamma omkring här bland forumen så. Det var ZeWoX första dag här, han kan inte reglerna så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Det var ZeWoX första dag här, han kan inte reglerna så bra. Spelar ingen roll eftersom att han läste och Accepterade reglerna när han registrerade sig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Spelar ingen roll eftersom att han läste och Accepterade reglerna när han registrerade sig.... Jag anser att "Precis" inte var spam utan bara en spydig kommentar och om spydiga kommentarer är förbjudna så har nog 99,9% av medlemarna här brytit reglerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Jag anser att "Precis" inte var spam utan bara en spydig kommentar och om spydiga kommentarer är förbjudna så har nog 99,9% av medlemarna här brytit reglerna Du borde själv läsa reglerna och sedan ta reda på vad spam är. Den där spydiga kommentaren bör ändå bindas till spam då den var ganska så extremt onödig. Spam är texter m.m. som upprepas flertalet gånger eller bara helt onödiga inlägg som då Zewox inlägg där. Självklart är det inte direkt dödstraff att spamma men jag vill ändå varna honom för att skriva såna där onödiga saker igen... eftersom ifall en moderator eller administratör här på forumet ser det så lär det nog bli varning och efter visst antal varningar blir han portad härifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Jag ska hälsa han det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts