FoxtroT Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Skulle min G3A3 kunna va med? håller på med en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Skulle min G3A3 kunna va med? håller på med en Ja, fan! Så kan AK5-an ersätta vad nu militärerna än använder i VC, och så kan ditt gevär ersätta M4... Finns nån villig som kan göra en Glock? Poliser har typ sånna! Och sen undrar jag om nån kan måla om MP-5:orna (till svart). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Ja, fan! Så kan AK5-an ersätta vad nu militärerna än använder i VC, och så kan ditt gevär ersätta M4... Finns nån villig som kan göra en Glock? Poliser har typ sånna! Och sen undrar jag om nån kan måla om MP-5:orna (till svart). Ja kanske kan göra en Glock 17 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 (redigerad) Ja kanske kan göra en Glock 17 Behövs ionte, nån annan håller på med en... Dessa prylar försöker jag få med i GTA:SW http://www.gta3mods.de/screens/vicecity/cars/SAAB_9000_Anniversary.jpg http://www.gtamods.com/bilder/4/2/411_liten.jpg Jag undrar om ni känner till några snygga Volvoer eller Saabar. Har ni kontakter med folk som har gjort volvoer, saabar eller nåt annat svenskt till VC, fråga dom åt mig, eller berätta åtminstånde adressen till fordonet! Redigerad 9 april, 2005 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 12 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Här utannonserar jag den första saken jag ska göra själv, och ber samtidigt om hjälp! Jag ska, precis som jag tidigare sa förvandla alla kåkar på Starfish Island till röda stugor. Kan nån avslöja vilka filnamn kåkarna har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Här utannonserar jag den första saken jag ska göra själv, och ber samtidigt om hjälp! Jag ska, precis som jag tidigare sa förvandla alla kåkar på Starfish Island till röda stugor. Kan nån avslöja vilka filnamn kåkarna har??? Titta med moomapper.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 13 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Titta med moomapper.. Var kan man ladda ner moomapper, och hur funkar det? Om jag får ett enkellt verktyg som funkar snabbt, kan Darkjak's island komma igång igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Ja, fan! Så kan AK5-an ersätta vad nu militärerna än använder i VC, och så kan ditt gevär ersätta M4... Finns nån villig som kan göra en Glock? Poliser har typ sånna! Och sen undrar jag om nån kan måla om MP-5:orna (till svart). Poliserna har sig sauer... men du kan få använda min glock och så kan jag göra nya mp5:or jag tror det e mp5a3 polisen har ibland... kan göra den dom du vill`?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Var kan man ladda ner moomapper, och hur funkar det? Om jag får ett enkellt verktyg som funkar snabbt, kan Darkjak's island komma igång igen! Ladda ner det på Gtasajten.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 13 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Poliserna har sig sauer... men du kan få använda min glock och så kan jag göra nya mp5:or jag tror det e mp5a3 polisen har ibland... kan göra den dom du vill`?? Ja tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Skulle min G3A3 kunna va med? håller på med en Screen shot kanshe? och vad har en son med sverige o göra?? har militären såna eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolf_GTA Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Poliserna har sig sauer... men du kan få använda min glock och så kan jag göra nya mp5:or jag tror det e mp5a3 polisen har ibland... kan göra den dom du vill`?? Mm det e Sig sauer P228:an svenska polisen använder. och det e mp5a3 som svenska pikten använder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolf_GTA Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Screen shot kanshe? och vad har en son med sverige o göra?? har militären såna eller? Det undrar jag också, varför ska G3A3 va mä?? då e det bättre att ha nån annan mer svensk till ett GTA sverige.. typ som va heter den gammla k-pisten som armén använde på typ 60 och 70talet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Det undrar jag också, varför ska G3A3 va mä?? då e det bättre att ha nån annan mer svensk till ett GTA sverige.. typ som va heter den gammla k-pisten som armén använde på typ 60 och 70talet? Nu använder de väll Ak5:er det kanske de gjorde då också vet inte .. vet bara att de använder den nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolf_GTA Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Nu använder de väll Ak5:er det kanske de gjorde då också vet inte .. vet bara att de använder den nu Nej dom använde en annan förr men jag kommer inte ihåg vad den heter MEn den e grym, har skjutit med en sån en gång.. fast då höll jag kolven fel och hade ett blåmärke över hela axeln i 2 veckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Haha klat jag har bara skutit med hagel o massa jägar vapen... oftopic men det var rätt komiskt när jag var med min mamma på jägar skolan så sa jag ähh de e fan bara o skuta på lerduvorna mamma skrattade o trodde jag skille missa totalt men jag träffa 8-10 första gången med haha hon blev lite knäckt btw om du vill så kan du få ha med min m4a1 om du vill för den har miltären som "utlänskt vapen" som man kan få testa på när man gör lumpen sa min brosssa... kanche gör en AWP med fördet har militären min brossa sköt med en ^^ här e M4:an iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Haha klat jag har bara skutit med hagel o massa jägar vapen... oftopic men det var rätt komiskt när jag var med min mamma på jägar skolan så sa jag ähh de e fan bara o skuta på lerduvorna mamma skrattade o trodde jag skille missa totalt men jag träffa 8-10 första gången med haha hon blev lite knäckt btw om du vill så kan du få ha med min m4a1 om du vill för den har miltären som "utlänskt vapen" som man kan få testa på när man gör lumpen sa min brosssa... kanche gör en AWP med fördet har militären min brossa sköt med en ^^ här e M4:an iaf Hade inte dendär M4an rakt magasin nyss. Här lygger nog en hund begraven iaf du GRIM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolf_GTA Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Hade inte dendär M4an rakt magasin nyss. Här lygger nog en hund begraven iaf du GRIM Hehe ja Grim har gjort en med rakt mag också Men han gjorde denna innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Hehe ja Grim har gjort en med rakt mag också Men han gjorde denna innan Jasså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Jasså Men shit jag börjar fan tro att du har blivit tappad i golvet på riktigt kan du inte läsa ditt sär???!! eller sitter du bara o cpar dig i mina topics hela tiden?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts