xPisc Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Samma här, inget speciellt...Men jag tror nog att han skojjar Ja, det gjorde jag. Fast i min skola fick man inte kolla på den minsta.. Hon tyckte att vi stod för långt bort för det men jag fick tjata på henne.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Jo händer mig med . det känns i nedre delen av ögonlocket. markerade ut på bild. vid det röda sträcket, precis vid kanten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Jo händer mig med . det känns i nedre delen av ögonlocket. markerade ut på bild. vid det röda sträcket, precis vid kanten. Är det SÅÅÅÅ ni menar... Det har hänt mig två gånger typ... Jag tycker det är skönt... Seriöst... Jag tycker det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Självklart, i början när jag började lyssna på Tupac ryste jag av hur bra han var. Men sedan insåg du så kass han var? . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 (redigerad) Men sedan insåg du så kass han var? . Nej, jag insåg hur värdelösa rocken är mot honom. Rocken är bra, men Tupac var bättre än allt och alla inom musiken. Låt mig formulera det där bättre. Tupac var den bästa. Tupac är den bästa. Tupac kommer alltid att vara den bästa. Redigerad 6 april, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Nej, jag insåg hur värdelösa rocken är mot honom. Rocken är bra, men Tupac var bättre än allt och alla inom musiken. Låt mig formulera det där bättre. Tupac var den bästa. Tupac är den bästa. Tupac kommer alltid att vara den bästa. Låt mig formulera det där bättre! DU tycker tupac var den bästa Du tycker tupac är den bästa Du tycker att tupac alltid kommer att vara den bästa Speglar i alla fall verkligheten någorlunda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Innan detta bryter ut till något större: ACCEPTERA ATT MÄNNISKOR LYSSNAR PÅ OLIKA MUSIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111!1!1!11!!!!!!1111!1!!1!1! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Innan detta bryter ut till något större: ACCEPTERA ATT MÄNNISKOR LYSSNAR PÅ OLIKA MUSIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111!1!1!11!!!!!!1111!1!!1!1!!! JAg accepterar cortaz's musiksmak, jag ville bara tala om för honom att kanske inte HELA världen håller med honom hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Brukar hända rätt ofta men skönt är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Jodå, små vibreringar i ögonlocken händer lite då och då, försöker hinna till spegeln då för att se hur det egentligen ser ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Japp,händer då och då. Tycker det är skitskönt,synd at det inte varar längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Skööönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Eftersom jag är blind så händer det aldrig mig Hur kunde du då läsa inläggen? Har du kännskärm? Nej, jag är inte en överansträngd galining som sitter som klistrad vid skärmen, så mina ögon vibrerar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Jaha, såna nervryck menar du, jag det har jag just nu faktikt, dte började för 1 månadsen och rycker lite då o då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Japp hänt många gånger skit kul juh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Kan vibrera sådär när jag vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Brukar hända för mig med ibland! Det är faktiskt väldigt skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Det brukar börja vibrera i mitt öga, om jag har suttit länge framför datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Vibrerar i ögat? Ehm...nej. Men mitt vänsta ögonlock har små tixryckningar för sig mest hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Samma här. Samt mitt ögonmigrän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts