Alpha Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Nu brukar det ofta hända mig att mitt öga börjar vibrera av sig själv... asså det e sant det brukar hända mg oftast på lektionerna eller hemma vid datorn! Har det hänt er eller tycker ni att detta e något ovanligt konstigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Muskelryckningar. Brukar inträffa när man har överanstängt muskeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Händer mig rätt ofta faktiskt. Inte riktigt vibrationer, snarare småryck i stora mängder =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Nej. Däremot får jag ögonmigrän med jämna mellanrum! Bl.a det värsta som finns... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Nej. Däremot får jag ögonmigrän med jämna mellanrum! Bl.a det värsta som finns... Vad är det? Låter otäckt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Självklart, i början när jag började lyssna på Tupac ryste jag av hur bra han var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Händer ibland, men det kan vara riktigt skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Vad är det? Låter otäckt Först börjar man se en liten flimmrande fläck på ögat... Kan jämföras bäst med fläckarna man ser när man kollat in i en lampa, etc. Till slut börjar "fläcken" utvidgas som en gummisnodd och blir en cirkel som passerar hela ögat. Tar väl en ca 15-20 för den att gå över hela ögat. Sen blir man oftast, mer eller mindre, illamående. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Vibrera i ögonen, hehe händer hela tiden för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Eftersom jag är blind så händer det aldrig mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Hänt mig när ja sitter vi datorn känns riktigt weird Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 För er där ögonen börjar vibrera ta en paus från datorn i kanske några dagar eller nåt... Kanske lite överderivet men ni kanske sitter vid datorn för mycket eller nåt i den stilen... Säjer inte att ni gör det bara en möjlighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Eftersom jag är blind så händer det aldrig mig .wow nu var du rolig.. OT: Jupp händer ganska ofta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Först börjar man se en liten flimmrande fläck på ögat... Kan jämföras bäst med fläckarna man ser när man kollat in i en lampa, etc. Till slut börjar "fläcken" utvidgas som en gummisnodd och blir en cirkel som passerar hela ögat. Tar väl en ca 15-20 för den att gå över hela ögat. Sen blir man oftast, mer eller mindre, illamående. Ja det får jag också ungefär 4 gånger per år, men jag brukar få huvudvärk efteråt... Det är väldigt obehagligt när det börjar eftersom jag får minskat synfält och till slut inte ser nån ting nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Eftersom jag är blind så händer det aldrig mig Varför skulle det inte kunna hända fast man är blind? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Jo det har väl hännt nån gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Det brukar kunna hända när som helst! Det kan ha med för mycket data och tv men det kan likagärna vara att man har ätit för mycket äpple den dagen...eller inte men det jag ville säga var att det behöver inte vara överansträngning eller för mycket datoranvändande....det kan hända vem som helst, när som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Händer aldrig för mig, faktiskt. Sitter inte vid datorn/TVn dygnet runt. Däremot, så kan jag bli pilot för att jag kan se det minsta på den dära sketna tavlan man läser upp alla bokstäver på när man kollar synen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Däremot, så kan jag bli pilot för att jag kan se det minsta på den dära sketna tavlan man läser upp alla bokstäver på när man kollar synen Vem kan inte? När jag går på synundersökning får jag BARA kolla på den understa raden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Vem kan inte? När jag går på synundersökning får jag BARA kolla på den understa raden... Samma här, inget speciellt...Men jag tror nog att han skojjar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts