eliizar Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Är det någon här som håller på med egna filmer (spelfilmer) skulle vara kul att snacka med någon som håller på, själv har jag gjort några små filmer men ingen "större" produktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Steijer Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Jag har skrivit två manus. Den ena filmen beräknas bli 20 minuter, skall spelas in på fyra olika språk (finska, franska, arbaiska och tyska) och kommer förmodligen produceras i sommar. Den andra tror jag blir en timme, den har jag ingen aning om hur den skall produceras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 5 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Soft, en annan skulle fan aldrig orka göra ett bildmanus till en film som var rn timme lång men men, håller just nu på med en 10 min zombie effekt film till ett skolarbete som jag tror kommer bli tufft fick insperation av min video lärares film www.kahn.nu om någon är interisserad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts