Pico Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Ingen krigs film precis.. Action eller Action Drama(?) Eller thriller annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Det hoppas jag verkligen Det var ju någon som började snacka om att det var en krigsfilm så jag började undra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Eller thriller annars. ,same shit ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dobermannen Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Den är skit bra! Den gick på TV4 ganska länge sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) Den är skit bra! Den gick på TV4 ganska länge sen Jepp, både jag å farsan sitter bänkade vid TVn när Leon visas på TV . Smått offtopic: på tal om Krigsfilmer, så är We Were Soldiers och Band of Brothers Gudomliga krigsfilmer. Redigerad 18 april, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Band of Brothers Gudomliga krigsfilmer. Band of brothers= serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Band of brothers= serie. Ja vet.. Fast den finns på DVD, å det heter väl DVD filmer?.. så. Om man kollar den på DVD så kan man nog säga film. Blev bara krångligare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts