eliizar Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 För ett tag sedan visades filmen Leon på tv (kommer inte ihåg kanalen) Jag har sett den förut och är min favorit film, vill bara kolla vad folk tyckte om den nu när den har visats på tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Riktigt bra. Tror den gick på 4:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Har sett den en gång för ett tag sedan. Den är underbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 5 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 (redigerad) Ok, förövrigt så älskar jag maffia / gangster filmer vette fan varför jag inte har sett Gudfadern Redigerad 5 april, 2005 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Leon e bra. jag har sett Gudfadern filmerna 1 gång. va jag kommer ihåg så va de inte så jätte bra. men jag gissar att de e några filmer man "måste" se.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 5 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 (redigerad) Känns lite så, men kommer se dem endå Redigerad 5 april, 2005 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Leon är riktigt bra.. har den på dvd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Jag älskar Leon(filmen inte Leon). En av dom bästa filmerna... Enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Ja den e mycket bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Gillar den filmen skarpt Har sett den 3 gånger än så länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Tycker den är sådär. Den går fan på TV hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Tycker den är sådär. Den går fan på TV hela tiden! nehe tycker fan att den aldrig går på tv, men en film som konstant visas är fan die hard 2 eller vad den heter med "simon says" så jäääävla utjatad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Jo, Luc Bessons bästa är det väl... sen kommer Det Femte Elementet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 (redigerad) Har sett den en gång för ett tag sedan. Den är underbar! Har sett slutet av den typ.... men vilken underbar film jag älskar krigsfilmer Kalan: håller med till 100% Redigerad 7 april, 2005 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Jag heter Leon på riktigt! Jag LOVAR! Leon Afsahi ! HEHE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Jo, leon ägde totalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Har sett slutet av den typ.... men vilken underbar film jag älskar krigsfilmer Kalan: håller med till 100% Ingen krigs film precis.. Action eller Action Drama(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Jävligt bra film han växt äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Det är den om en fransk yrkesmördare vi pratar om va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Det är den om en fransk yrkesmördare vi pratar om va? Det hoppas jag verkligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts