Steijer Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 (redigerad) På alla stora (och små) forum snackar man just nu om Sin City som aldrig förr. Den amerikanska kritiken har varit enormt bra. Filen kommer 20 juli till Sverige. Trots detta finns redan en svensk recension Vad tror ni? Otroligt bildspråk har vi ju sett i filmens trailer. Jag tror inget annat än att detta blir hur bra som helst. Recensionen Redigerad 5 april, 2005 av Steijer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Har den men har inte orkat kolla på den. Kanske skulle göra det och se om den är så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Steijer Skrivet 5 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Seriöst? Finns den redan på Internet??! Satan vad snabbt, synd för Miller och Rodriguez som lagt ner otroligt mycket pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 (redigerad) Ska nog se den, verkar bra. Edit: Någon som vet vad låten i slutet på varje trailer heter? Redigerad 5 april, 2005 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Jo, Syndarnas Stad () har jag tänkt att se... härligt att se Bruce Willis med sin största skådespelartalang: "tuff snubbe"... trailern påminner mig ganska mycket om Grand Theft Auto 2 så detta kanske är något för oss, gubbar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Ja serien verkar bra. Serie, comic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts