Elander Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Jag ska kanske på sommarlovet träffa en tjej som bor i ett ställe som heter Hjorted som ligger i Småland.Finns det någon här som varit i Hjorted?Det ligger nära Vimmerby. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND Ditt inlägg bör börja med en stor bokstav. Rätta till detta. aa jag har varit i hjortred Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Jesus fucking Christ... När det ändå är igång kan jag ställa frågan: Är det någon som har varit i Byxelkrok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Nej, men jag har varit på många andra ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 När det ändå är igång kan jag ställa frågan: Är det någon som har varit i Byxelkrok? Om det är det Byxelkrok som ligger på Öland, svar ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Om det är det Byxelkrok som ligger på Öland, svar ja. Haha.. Eftersom att du inte får särskilt mycket svar ska jag vara asrolig och säga att du ska söka på jusst det ortnamnet på google.se och se om du kan få upp en karta, hade iallafall jag gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 6 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 OK...men ni som har varit i Hjorted...kan ni säga hur det är där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Haha har ni varit i kallinge eller linneskruv då? Nära där jag bor ligger det ett ställe som heter Nödinge... Alla som kommer dit tycker det e skitkul men jag finner inget roligt med det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Haha.. Eftersom att du inte får särskilt mycket svar ska jag vara asrolig och säga att du ska söka på jusst det ortnamnet på google.se och se om du kan få upp en karta, hade iallafall jag gjort. Why? Jag behöver väl ingen karta heller? Fel quote:at? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Why? Jag behöver väl ingen karta heller? Fel quote:at? Felaktig mängd radbrytningar och orkade inte skriva topicskaparens namn (som jag inte orkar nu) eftersom att jag inte vet vad personen heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Finns nåt ställe som heter Kåtviken har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Trevligt ställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Det finns ett som heter Stockholm också. Och här nere finns en väg vid namn Tollebajsvägen. Åtminstone nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Det finns ett som heter Stockholm också. Och här nere finns en väg vid namn Tollebajsvägen. Åtminstone nästan. Vad är det mer exakta namnet då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Trollebergsvägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts