NiKe-eKiN Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 (redigerad) Är det normalt att 14 åringar super sig fulla med 46%alkohol Känner några som ska göra det :"> Säg när ni gjorde det för först gången ja har aldrig gjort det Redigerad 5 april, 2005 av BARTMAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Ska det här vara en poll? Menar du 46% alkohol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Helt normalt här uppe iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Är man fjortis så är det nog rätt så normalt... (När jag säger fjortis menar jag inte 14 årig!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Var 13 år första gången jag blev full. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Menar du starksprit helt enkelt? Jag gjorde det första gången på en fest i början av ettan (gymnasiet ) Det var första gången jag drack sprit i syfte att bli full så jag hade i mig en... aning för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Jag antar att det är normalt. Har faktiskt aldrig varit full :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 (redigerad) Ja, nuförtiden är det helt normalt. Nästan onormalare om de inte gör det. Själv så var det iaf nån gång på gymnasiet man drack sprit. Och blev redigt full. Redigerad 5 april, 2005 av Mr 7.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Jag antar att det är normalt. Har faktiskt aldrig varit full :"> Status på dig, det är så det ska vara i barnaår! Har heller aldrig blivigt full, och det är inget jag anser vara speciellt märkvärdigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Har alldrig varit full. blä @ sprit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 (redigerad) Full? Finns ju folk som blir "fulla" efter folköl Eller, det tror de iaf Nej, har aldrig vart full.. än.. Redigerad 5 april, 2005 av Pain To ThE MaX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Ja det är väl normalt nuförtiden... jag är 14 men har inte varit full... har blivit erbjuden att komma på fester med spirt osv.. men det har aldrig blivit av Men jag känner några stycken som varit fulla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Normalt och normalt... fånigt och lite omoget är det allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Ja, de är rädda för att inte passa in. Och de ska leka tuffa och sån skit. Ungefär som berit. För såna faller för grupptryck innan ni ens sagt åt dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Jag va 15 första gången jag va full... tyckte inte jag förändrades som person efter jag varit full.. inget speciellt me de hela egentligen.. så om nån skulle tycka du (du = vem som helst som inte varit full än) e en mes för de så e de bara till att skita i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Jag känner några kompisar som har varit fulla... (jag är 12, lixom dem...) Jag har iaf inte varit full.... Men jag har tackat nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 En tjej i min skola va full i helgen o så hade hon ringt upp min polare o börja snacka. Sen hörde han henne spy i telefonen mysigt värre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Jupp här är det mer än vanligt kan man säga De flesta börjar supa alldeles för tidigt här, jag säger inte att det inte är bra att dricka vid 14 års åldern men man ska ta det lite lugnt. Men det gör itne alla=/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 (redigerad) Är det normalt att 14 åringar super sig fulla med 46%alkohol Känner några som ska göra det :"> Säg när ni gjorde det för först gången ja har aldrig gjort det Det är ju inte lite fjortisstyle att i förväg planera att supa sig full på 46% HB, eller vad det nu är! Var en som drack upp 2 liter HB, 50%, på 45 minuter här där jag bor. Han var inte långt ifrån döden. Redigerad 5 april, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Det enda jag dricker är isåfall öl... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts