oscarw_89 Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 (redigerad) Är det någon som har något tipps om vad man kan göra om Windows Media Player inte kan spela upp ljud. Programet påstår i vissa fall att jag inte har något ljudkort (eller att det är fel på det) eller så har programet fel codec i bland. Är det någon som vet någon lösning? PS. Jag har win 98 .DS. EDIT: Ljud spelas i alla andra program, ex: RealPlayer, QuickTime Player, Ljudinspelaren, m.m. Redigerad 5 april, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Är det någon som har något tipps om vad man kan göra om Windows Media Player inte kan spela upp ljud. Programet påstår i vissa fall att jag inte har något ljudkort (eller att det är fel på det) eller så har programet fel codec i bland. Är det någon som vet någon lösning? PS. Jag har win 98 .DS. EDIT: Ljud spelas i alla andra program, ex: RealPlayer, QuickTime Player, Ljudinspelaren, m.m. Säger den att den saknar codec måste du ladda ner codec Skribb har skrivit en liten guide på n0llans forum (http://www.n0f.rr.nu). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Sök codecs på google och ladda ner nån ny.Om du har winamp så prova där, winamp brukar ta typ 80% av alla olika format. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 5 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Sök codecs på google och ladda ner nån ny.Om du har winamp så prova där, winamp brukar ta typ 80% av alla olika format. Kan winamp spela filmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Kan winamp spela filmer? Ja, det går att kolla på filmer i Winamp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts