GTaJäGaReN Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 När jag trycker in Play CD'n i luckan och försöker starta ser jag bara en roterande CD-skiva som muspekare, men inget händer. Det brummar inte ens om cdromen. Försöker jag trycka ut skivan går det inte, måste starta om datorn. Köpte spelet i USA, vet inte när, några månader sen. När jag installerade valde jag att Inte ta med Radiostationerna. GTA3 funkar utmärkt, måste väl vara nånting med att dom (skivorna) är från USA? Seriösa svar tack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Host, host! USA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Finns det typ inte regioner på cd-skivor kanske? Typ som på DVD? det skulle kunna vara ett alternatv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Host, host! USA? Host, host! USA! Mycket billigare där, och när ändå syrrans kompis var där så.. @stuffat: eftersom jag inte kan någonting och 'religionsfria' spelare eller nåt kan du skippa detdär, kan du inte säga hur man fixar skivan istället En sak jag kan tillägga är att GTA3 är köpt här i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Ska jag vara helt ärlig så har jag inte heller så bra koll på det, men jag antar att man inte kan låsa upp den till regionsfri. Kan du inte sälja spelet till någon, sen köpa det här i sverige istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Det finns ingen regionskodning för vanliga cd-rom-skivor, så det kan inte vara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts