ZcruweN Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 (redigerad) Ja tänkte starta en alldeles egen Devil May Cry Topic där man kan diskutera spelet. Jag har inte nåt av dom men har funderat på att skaffa Devil May Cry3. Är det någon här som nått av spelen och vill dela med sig av sina egenskaper så är det bara att skriva. EDET: Lite bilder från 3:an http://gr.bolt.com/previews/screens/ps2/devil_may_cry/devil_may_cry3b.jpg Redigerad 4 april, 2005 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Jag skaffade Devil May Cry 3 idag men jag har inte hunnit spela det ännu. Ska göra det imorgon. Ska säkert bli kul då jag gillar såna här spel. En bild till kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Jag har Devil May Cry3 nu, jag hittade det i en jätte stor och jättefin buske hos min brorsa. Jag har spelat det lite grann och det är helt okej, jag älskar såna här spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Jag har 1:an o 2:an, och funderar på 3:an Men plånboken räcker inte till, (ska bara iväg o köpa en lott) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Har 1an 2an och 3an jag försöker klara 3an på Dante must die mode just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Finns det till PC? För jag läste i nån tidning att det skulle komma ut till PC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Tror inte det finns till pc. Men det kommer tydligen till PSP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Nu har jag precis klarat Mission 4 på DVC3 och det är skitgrymt. Jäkligt coolt att döda demoner med svärd och pistol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Hörde att en uppföljare skulle komma till PS3. Häftigt att man kan välja mellan 4 fajtstilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Kan passa på att fråga vilken bana ligger alla på då, själv så har jag inte spelat så mycke och är vid monstret som vaktar ingången till tornet, jag älskar den scenen när Dante blir uppkäftig "Let's take a walk, come here puppy, come now" Men jag dör varje gång där, nån speciel Style jag ska använda eller göra på nått specielt sätt? Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 (redigerad) Hörde att en uppföljare skulle komma till PS3. Häftigt att man kan välja mellan 4 fajtstilar. SPOILER !!!!!!!!!!!!!!!! Man får 2 till Redigerad 10 april, 2005 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Jag har Devil May Cry 2... Funderar på att skaffa 3:an, är det värt pengarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Ja om du har spelat 2an är 1an och 3an ett måste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2005 Nu behöver jag hjälp igen, efter att man använt Vajuran och fått den där stenen i staty rummet, vad ska man göra då? Har kollat igenom varje rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts