RavenE Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Kan man köpa kepsen på ngt annat ställe än ifrån Rockstar Warehouse? Om ni vet nån sida, så kan ni väl skicka in den här? Det ska helst vara en sida här i Sverige! Ps: Jag vet inte om den här topicen ska vara i ngt annat forum, men den borde vara här, eftersom det har lite grann med SA att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Man kunde köpa lite SA prylar nä SA kom ut. http://www.gtasajten.com/kommentera.php?ID=1154 det står ju att dom kommer göra en ny beställning när pc-versionen släpps. där kommer man nog kunna köpa en SA-keps bla. själv köpte man sig en T-shirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Man kunde köpa lite SA prylar nä SA kom ut. http://www.gtasajten.com/kommentera.php?ID=1154 det står ju att dom kommer göra en ny beställning när pc-versionen släpps. där kommer man nog kunna köpa en SA-keps bla. själv köpte man sig en T-shirt Jag med *Recpekt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Jag med *Recpekt* Okej...kan man göra en förhandsbeställning till prylarna? Jag tror att jag ska köpa T-Shirten från Webhallen ganska snart (79:- där ) och kepsen här ifrån GTAsajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Commiebastard Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Jag älskar min underbara fina keps. dålig webcam foto. snyggare i verkligheten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Jag älskar min underbara fina keps. dålig webcam foto. snyggare i verkligheten Har den med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Jag älskar min underbara fina keps. dålig webcam foto. snyggare i verkligheten Fin Vad fick man ge för den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts