epix Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Okej, en seriös fråga nu. Hur mycket kan ett fint halsband, utan massa en-miljons-diamanter på, utan bara något fint, kanske med någon vacker sten eller nåt åt en tjej kosta? Är en present så jag undrar, och vore glad om jag kunde få ett seriöst svar då detta är viktigt för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Hur länge har du träffat henne? Är det mindre än 5 månader så ge henne inget dyrt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 4 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Det här har hållit på länge, tro mig. Sen har jag stor budget så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 (redigerad) Allt från 18:- till 77.500:- KOLLA HÄR!!! Redigerad 4 april, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Det här har hållit på länge, tro mig. Sen har jag stor budget så. Om du är rik så är det väl bara att ösa på? Dyra gåvor åt tjejer brukar inte slå fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 4 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Om du är rik så är det väl bara att ösa på? Dyra gåvor åt tjejer brukar inte slå fel. Vet, det är bara svårt att hitta. Sen vill jag hitta nåt som symboliserar henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Vet, det är bara svårt att hitta. Sen vill jag hitta nåt som symboliserar henne. Berätta om hennes personlighet så blir det nog lättare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Sen vill jag hitta nåt som symboliserar henne. Hörde att det fanns dödskallehalsband på H&M för 29:90. Bah...nu är jag en idiot igen... ----- Brukar finnas lite allt möjligt på tradera annars, kolla om någon "Mirre" säljer halsband. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Din flickvän eller Funny? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Din flickvän eller Funny? Det skulle bli lite väl incestuöst för min smak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Du kan väl gå till närmaste Guldfynd eller något. Det finns ju sånna där halsband där det är en bokstav, som om din brud heter Helga så är det ett H. Fast jag vet inte om dom är dyra, verkar inte vara så dyra iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Du kan väl gå till närmaste Guldfynd eller något. Det finns ju sånna där halsband där det är en bokstav, som om din brud heter Helga så är det ett H. Fast jag vet inte om dom är dyra, verkar inte vara så dyra iaf. Måste ju vara något av det tråkigaste man kan få Men att gå till guldfynd eller någon annan smyckesbutik skadar ju inte, allt behövs ju inte skötas framför skärmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Måste ju vara något av det tråkigaste man kan få Jo, det kanske är tråkigt att få men typ alla tjejer har sånna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Jo, det kanske är tråkigt att få men typ alla tjejer har sånna. Nu blev det ännu tråkigare.. Varför se ut som alla andra? Mycket roligare att få något som inte alla andra har, eftersom att det blir mer personligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 (redigerad) Kolla här . det är väll unikt . Seriöst. Gå till Guldfynd eller något sånt. annars så finns det väll mer smycken om man går till en stor galleria som NK eller liknande. Redigerad 7 april, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Jag får inte bära Metal Smycken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Om du inte hittar nå bra halsband så fråga personalen på typ Guldfynd för dom vet nog mer än oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Jag får inte bära Metal Smycken... Shit, stackars dig. Metallsmycken är ju värsta grejjen!!! Someone please call 911! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Shit, stackars dig. Metallsmycken är ju värsta grejjen!!! Someone please call 911! Eller visst jag får, men jag är alergisk mot metal så då poppar det upp en massa fula märken just på det stället.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Guld eller silverkedjor, det finns inget finare. =) Riktiga tunga grejor, men det passar ju bättre på killar... Men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts