Master_sage Skrivet 4 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Klart som fan att det finns annat liv i världen, varför skulle bara jorden vara befolkat? Ingen aning, men en del tror att vi är dem ända! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 (redigerad) de e inte änns säkert att vi kan se "Aliens" "Utomjordingar" Nej, men sannolikt borde vi kunna se biologisk materia. Inte för att jag är så insatt i varken vad ögat kan uppfatta eller biologi. om kanske 2000-3000år ser människorna oss som "homosapiens" eller va man ska säga.. Vet inte riktigt vad du menar? Edit: Gizmo: Rapportera inte att jag glömt färgen! Redigerad 4 april, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Vet inte riktigt vad du menar? Tror han menar att om 2000-3000 år eller vad det nu var, kommer de folk som lever då se oss som dumma neandertalare eller nåt... Men innan dess har människan utrotat sig själva... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 "Märkligt ljusfenomen på himlen Ett märkligt himlafenomen i form av ett starkt sken i sydväst uppmärksammades på flera platser i landet på måndagskvällen. Ljusfenomenet verkar ha uppfattats lite olika på olika platser men det tycks röra sig om ett starkt sken som varit vitt och i vissa fall skiftat till rött och tillbaka igen." Publicerat i Aftonbladet kl. 22.56 Måndag 2003-12-29 They're coming for us! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Om det finns UFO:n borde usa har upptäckt dom för länge sen, eftersom att usa har ju koll på varenda fågel i världen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Om det finns UFO:n borde usa har upptäckt dom för länge sen, eftersom att usa har ju koll på varenda fågel i världen Det kanske de har, bara att de hemlighåller det hela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 (redigerad) Det kanske de har, bara att de hemlighåller det hela Jag tycker vi ska hålla stjärnkikaren beredd tillsammans med Sam-bilarna och skjuta ner föremålet så vi kan se vad det är Redigerad 4 april, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Fast jag fattar inte vad Area 51 håller på med. Från susning: Mer troligt är att basen används för testflygning av topphemliga flygplan och andra militära projekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 (redigerad) Fast jag fattar inte vad Area 51 håller på med. Från susning: Det som susning säger! P.S Undersök inte för mycket nu, då kommer MJ-XII (Majestic 12) och tar dig! btw: Det finns videoupptagningar på när Amerikaner testflyger sitt eget "Tefat". Väldigt misslyckat, kom ju knappt upp i luften. Redigerad 4 april, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Har någon tänkt på Darwins evoulutionslära? Alla jordens djur har samma stamfader, fast individerna har anpassat sig till sin miljö (aka spontana mutationer). Jag antar att "utomjordingar" inte alls skulle vara så lika oss. Men visst, det finns säkert liv därute. Men det vore ytterst otroligt om det skulle finnas nåt djur från rymden som står lika högt i intelligens. Dom skulle kanske vara lika smarta som råttor, men inte som apor och människor. BTW: Har nån tänkt sig hur det skulle va om ingenting fanns, å då menar jag INGENTING. Inte universum eller nåt. Skulle vara ganska tomt, som om inget skulle finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 (redigerad) Har någon tänkt på Darwins evoulutionslära? Alla jordens djur har samma stamfader, fast individerna har anpassat sig till sin miljö (aka spontana mutationer). Jag antar att "utomjordingar" inte alls skulle vara så lika oss. Men visst, det finns säkert liv därute. Men det vore ytterst otroligt om det skulle finnas nåt djur från rymden som står lika högt i intelligens. Dom skulle kanske vara lika smarta som råttor, men inte som apor och människor. Jo, tänk på hur stor rymden är, någonstans finns det säkert lite smartare varelser. (Iaf vad jag tror) BTW: Har nån tänkt sig hur det skulle va om ingenting fanns, å då menar jag INGENTING. Inte universum eller nåt. Skulle vara ganska tomt, som om inget skulle finns. Tänk inte på det, du blir konstig i skallen. Det är nåt som man inte kan tänka sig... Edit: Funny, jodå, jag har nog allt en sån här. Blir nog till att besöka Nevadaöknen... Redigerad 4 april, 2005 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Tänk inte på det, du blir konstig i skallen. Det är nåt som man inte kan tänka sig... W0rd på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 4 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 W0rd på det! MM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 (redigerad) Asså... Om det nu fanns Rymdvarelser i UFONs så hade de ju varit Mycket smartare än oss människor.... Det jag menar är att om de hittar oss före vi hittar dem, så borde de ju vara smartare än oss.... Och alltså kunna skaffa Information av oss utan att vi märker något... Och OM de hade sett oss tror jag att de tyckte att vi såg ut som Ailiens Redigerad 4 april, 2005 av Perlan_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 (redigerad) Tänk inte på det, du blir konstig i skallen. Det är nåt som man inte kan tänka sig... Ja, tänk inte på sånt, jag höll på att svimma en gång när jag tänkte på varifrån alla människor kommer. Jag menar var alla själar kommer från, finns det hur många som helst som bara kommer fram när ett barn föds eller hur fungerar det... Nä! nu e det bäst att sluta skriva innan jag... Eller har ni aldrig funderat på vad som hade hänt om man aldrig hade föds... kusligt egentligen... Ovh hur vet man att de döda verkligen inte käner något, då de varken kan uttrycka sig eller reagera... Nää, nu får jag skriva något annat, annars käner jag mig skyldig till att denna tråd spårar ur... Redigerad 4 april, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Ja, tänk inte på sånt, jag höll på att svimma en gång när jag tänkte på varifrån alla människor kommer. Jag menar var alla själar kommer från, finns det hur många som helst som bara kommer fram när ett barn föds eller hur fungerar det... Nä! nu e det bäst att sluta skriva innan jag... Eller har ni aldrig funderat på vad som hade hänt om man aldrig hade föds... kusligt egentligen... Ovh hur vet man att de döda verkligen inte käner något, då de varken kan uttrycka sig eller reagera... Nää, nu får jag skriva något annat, annars käner jag mig skyldig till att denna tråd spårar ur... Haha.... Känn dig skylldig tillsammans med mig =).... Men jag tror att när något dör, så blir det något nytt... Men jag tror också att det finns hur många som hällst... Fast, vem vet... Vi kanske är ett spel som några Jättttar spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Om det finns utomjordingar överhuvudtaget tror jag de ser ut såhär: http://amandastrassner.worldmagblog.com/amandastrassner/archives/chewie.jpg Det där är ju den där Star Wars hunden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Om universum är oändligt, så är det ju självklart att det finns andra varelser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Om universum är oändligt, så är det ju självklart att det finns andra varelser. Rätt sagt =) Men vad tror ni finns "utanför" rymden? Tror ni Rymden är "rund"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Tror att det finns något annat utanför jorden men att dom skulle se ut så tror ja knappast på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts