Jump to content

Utomjordingar..

Master_sage
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 126
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Varför illustreras alla utomjordingar så fult? Jag menar, det finns en anledning till att vi människor har läppar och utstående näsor istället för bara två hål, varför måste alla utomjordingar vara så outvecklade? Eller så gör man en slajmklump och säger "ÖH! ALIEN!" och är jättenöjd.

Bah, egotrippade jordingar. Kill 'em all.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför illustreras alla utomjordingar så fult? Jag menar, det finns en anledning till att vi människor har läppar och utstående näsor istället för bara två hål, varför måste alla utomjordingar vara så outvecklade? Eller så gör man en slajmklump och säger "ÖH! ALIEN!" och är jättenöjd.

Bah, egotrippade jordingar. Kill 'em all.

Tror inte heller dem ser ut som värsta miffo-slajmklumparna!

T.ex. som på bilden! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någonstans i en galax långt, långt borta finns det förmodligen liv som kanske kan mäta sig med oss ifråga om intelligens. Kommer vi någonsin få veta säkert? Nej. Sen finns det säkert planeter inte fullt så långt borta med relativt outvecklat liv, med ändock liv. Men det är väl inte riktigt samma grej kanske.

Och nej, det är inga utomjordiska farkoster som flyger omkring på himmelen på nätterna. :)

Varför illustreras alla utomjordingar så fult?

Det är dom elaka hollywood direktörernas fel! :wub:

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och nej, det är inga utomjordiska farkoster som flyger omkring på himmelen på nätterna. :wub:

Joo, var inte så säker på det!

Jag vet inte om ni läste i GT/Expressen för nåt årsedan då det stod om två damer som sett ett eldklot flyga strax ovanför deras bil när de körde på vägen...

Men i alla fall, Kvällen innan kl: 11:00 ungefär så stod jag uppe i mitt rum och kollade ut genom fönstret... Plötsligt såg jag en ovanligt stor "stjärna" på himelen. Den stod helt stilla men efter ett tag började den röra sig mot nordost och jag ropade på de andra i familjen att komma. De kom och när de var framme vid fönstret hade "stjärnan" kommit upp i en väldig hastighet och försvann över horisonten. Jag sa till min familj att det var ett UFO, precis som jag brukar säga när jag ser ett ljus på himelen, jag sa också att det säkert kommer stå nåt i tidningen i morgon, och det gjoprde det (som ni kan se högre upp på sidan)

I artikeln i GT stod det också att Polisen inte kunde hittta nåt spår at nåt eldklot på det ställe där damerna sett det... Så vad tror ni...

:::EDIT::: Jag hittade artikeln HÄR ÄR LÄNKEN ... så läs själva, och som ni kan se hände detta 4 timmar efter att jag såg klotet över trollhättan...

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någonstans i en galax långt, långt borta finns det förmodligen liv som kanske kan mäta sig med oss ifråga om intelligens. Kommer vi någonsin få veta säkert? Nej. Sen finns det säkert planeter inte fullt så långt borta med relativt outvecklat liv, med ändock liv. Men det är väl inte riktigt samma grej kanske.

Och nej, det är inga utomjordiska farkoster som flyger omkring på himmelen på nätterna. :)

Det är dom elaka hollywood direktörernas fel! :)

Hur vet du att vi aldrig kommer få veta det säkert? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte om ni läste i GT/Expressen för nåt årsedan då det stod om två damer som sett ett eldklot flyga strax ovanför deras bil när de körde på vägen...

Men i alla fall, Kvällen innan kl: 11:00 ungefär så stod jag uppe i mitt rum och kollade ut genom fönstret... Plötsligt såg jag en ovanligt stor "stjärna" på himelen. Den stod helt stilla men efter ett tag började den röra sig mot nordost och jag ropade på de andra i familjen att komma. De kom och när de var framme vid fönstret hade "stjärnan" kommit upp i en väldig hastighet och försvann över horisonten. Jag sa till min familj att det var ett UFO, precis som jag brukar säga när jag ser ett ljus på himelen, jag sa också att det säkert kommer stå nåt i tidningen i morgon, och det gjoprde det (som ni kan se högre upp på sidan)

I artikeln i GT stod det också att Polisen inte kunde hittta nåt spår at nåt eldklot på det ställe där damerna sett det... Så vad tror ni...

Tror att det är en påhittad historia (damernas förståss) som så mycket annat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror att det är en påhittad historia (damernas förståss) som så mycket annat.

Det tror jag inte... De såg ett eldklot, som måste ha varit samma som jag såg, och jag tror inte att de hittade på allt eftersom jag har bevis på att det verkligen flög något mystiskt på himlen...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är dom elaka hollywood direktörernas fel! :)

Men om de skulle finnas liv på andra planeter...

de e inte änns säkert att vi kan se "Aliens" "Utomjordingar" För att vårat öga kan inte se vissa ämnen , det är allså inte fullt utväklat, om kanske 2000-3000år ser människorna oss som "homosapiens" eller va man ska säga..

för människan utväklas än vetni :D

ja är faktiskt jävlit intresserad av rymden :wub:

Redigerad av Glockalnet
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men i alla fall, Kvällen innan kl: 11:00 ungefär så stod jag uppe i mitt rum och kollade ut genom fönstret...  Plötsligt såg jag en ovanligt stor "stjärna" på himelen. Den stod helt stilla men efter ett tag började den röra sig mot nordost och jag ropade på de andra i familjen att komma. De kom och när de var framme vid fönstret hade "stjärnan" kommit upp i en väldig hastighet och försvann över horisonten. Jag sa till min familj att det var ett UFO, precis som jag brukar säga när jag ser ett ljus på himelen, jag sa också att det säkert kommer stå nåt i tidningen i morgon, och det gjoprde det (som ni kan se högre upp på sidan)

I artikeln i GT stod det också att Polisen inte kunde hittta nåt spår at nåt eldklot på det ställe där damerna sett det...  Så vad tror ni...

:::EDIT::: Jag hittade artikeln HÄR ÄR LÄNKEN ... så läs själva, och som ni kan se hände detta 4 timmar efter att jag såg klotet över trollhättan...

Vet inte, det låter lite kusligt :wub::) . ..men det kan okså vara nån statiskt fenomen (kommer inte på vad det heter riktigt, nåt i den stilen)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor