Master_sage Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Tänkte starta en liten topic om utomjordingar nu.. Det måste ju såklart finnas flera levande varelser i galaxen! Tänk er...jorden e ju en pytte liten planet om man jämför med många andra! Så..vill bara höra era åsikter om utomjordingar! Bilden = LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Det måste finnas annat liv i hela universum. Att bara planeten Tellus skulle ha liv tror iaf inte jag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Liv tror jag att det finns på andra planeter eller har funnits eftersom det har ju funnits på mars tror man. Men kanske inte smarta folk dom oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 4 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Det måste finnas annat liv i hela universum. Att bara planeten Tellus skulle ha liv tror iaf inte jag på. Tellus...knappast att de finns liv där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Varför illustreras alla utomjordingar så fult? Jag menar, det finns en anledning till att vi människor har läppar och utstående näsor istället för bara två hål, varför måste alla utomjordingar vara så outvecklade? Eller så gör man en slajmklump och säger "ÖH! ALIEN!" och är jättenöjd. Bah, egotrippade jordingar. Kill 'em all. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 4 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Varför illustreras alla utomjordingar så fult? Jag menar, det finns en anledning till att vi människor har läppar och utstående näsor istället för bara två hål, varför måste alla utomjordingar vara så outvecklade? Eller så gör man en slajmklump och säger "ÖH! ALIEN!" och är jättenöjd. Bah, egotrippade jordingar. Kill 'em all. Tror inte heller dem ser ut som värsta miffo-slajmklumparna! T.ex. som på bilden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 4 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Liv tror jag att det finns på andra planeter eller har funnits eftersom det har ju funnits på mars tror man. Men kanske inte smarta folk dom oss Då får du allt förklara varför dem inte skulle vara lika smarta som oss! Det e bara för att vi är så vana med våran lilla pytte planet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 (redigerad) Någonstans i en galax långt, långt borta finns det förmodligen liv som kanske kan mäta sig med oss ifråga om intelligens. Kommer vi någonsin få veta säkert? Nej. Sen finns det säkert planeter inte fullt så långt borta med relativt outvecklat liv, med ändock liv. Men det är väl inte riktigt samma grej kanske. Och nej, det är inga utomjordiska farkoster som flyger omkring på himmelen på nätterna. Varför illustreras alla utomjordingar så fult? Det är dom elaka hollywood direktörernas fel! Redigerad 4 april, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 (redigerad) Och nej, det är inga utomjordiska farkoster som flyger omkring på himmelen på nätterna. Joo, var inte så säker på det! Jag vet inte om ni läste i GT/Expressen för nåt årsedan då det stod om två damer som sett ett eldklot flyga strax ovanför deras bil när de körde på vägen... Men i alla fall, Kvällen innan kl: 11:00 ungefär så stod jag uppe i mitt rum och kollade ut genom fönstret... Plötsligt såg jag en ovanligt stor "stjärna" på himelen. Den stod helt stilla men efter ett tag började den röra sig mot nordost och jag ropade på de andra i familjen att komma. De kom och när de var framme vid fönstret hade "stjärnan" kommit upp i en väldig hastighet och försvann över horisonten. Jag sa till min familj att det var ett UFO, precis som jag brukar säga när jag ser ett ljus på himelen, jag sa också att det säkert kommer stå nåt i tidningen i morgon, och det gjoprde det (som ni kan se högre upp på sidan) I artikeln i GT stod det också att Polisen inte kunde hittta nåt spår at nåt eldklot på det ställe där damerna sett det... Så vad tror ni... :::EDIT::: Jag hittade artikeln HÄR ÄR LÄNKEN ... så läs själva, och som ni kan se hände detta 4 timmar efter att jag såg klotet över trollhättan... Redigerad 4 april, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 4 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Någonstans i en galax långt, långt borta finns det förmodligen liv som kanske kan mäta sig med oss ifråga om intelligens. Kommer vi någonsin få veta säkert? Nej. Sen finns det säkert planeter inte fullt så långt borta med relativt outvecklat liv, med ändock liv. Men det är väl inte riktigt samma grej kanske. Och nej, det är inga utomjordiska farkoster som flyger omkring på himmelen på nätterna. Det är dom elaka hollywood direktörernas fel! Hur vet du att vi aldrig kommer få veta det säkert? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Joo, var inte så säker på det! Jag vet inte om ni läste i GT/Expressen för nåt årsedan då det stod om två damer som sett ett eldklot flyga strax ovanför deras bil när de körde på vägen... Men i alla fall, Kvällen innan kl: 11:00 ungefär så stod jag uppe i mitt rum och kollade ut genom fönstret... Plötsligt såg jag en ovanligt stor "stjärna" på himelen. Den stod helt stilla men efter ett tag började den röra sig mot nordost och jag ropade på de andra i familjen att komma. De kom och när de var framme vid fönstret hade "stjärnan" kommit upp i en väldig hastighet och försvann över horisonten. Jag sa till min familj att det var ett UFO, precis som jag brukar säga när jag ser ett ljus på himelen, jag sa också att det säkert kommer stå nåt i tidningen i morgon, och det gjoprde det (som ni kan se högre upp på sidan) I artikeln i GT stod det också att Polisen inte kunde hittta nåt spår at nåt eldklot på det ställe där damerna sett det... Så vad tror ni... Tror att det är en påhittad historia (damernas förståss) som så mycket annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 4 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Liv tror jag att det finns på andra planeter eller har funnits eftersom det har ju funnits på mars tror man. Men kanske inte smarta folk dom oss Varför skulle inte dem vara lika smarta? Nu får du förklara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Jo, jag tror att det finns liv i universum, helt klart. Inte är vi dom enda. Men jag tror inte att man har sett dom. Hörde att dom hade hittat något på en meteorit, eller nåt. Någon som hört om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Hur vet du att vi aldrig kommer få veta det säkert? Det är vad jag tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 4 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 (redigerad) Tror inte att det finns UFO:n ! Falskt! Redigerad 4 april, 2005 av EBBA_GRÖN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Tror att det är en påhittad historia (damernas förståss) som så mycket annat. Det tror jag inte... De såg ett eldklot, som måste ha varit samma som jag såg, och jag tror inte att de hittade på allt eftersom jag har bevis på att det verkligen flög något mystiskt på himlen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 (redigerad) Någonstans i en galax långt, långt borta finns det förmodligen liv som kanske kan mäta sig med oss ifråga om intelligens. Kommer vi någonsin få veta säkert? Nej. Sen finns det säkert planeter inte fullt så långt borta med relativt outvecklat liv, med ändock liv. Men det är väl inte riktigt samma grej kanske. Och nej, det är inga utomjordiska farkoster som flyger omkring på himmelen på nätterna. Det är dom elaka hollywood direktörernas fel! Men om de skulle finnas liv på andra planeter... de e inte änns säkert att vi kan se "Aliens" "Utomjordingar" För att vårat öga kan inte se vissa ämnen , det är allså inte fullt utväklat, om kanske 2000-3000år ser människorna oss som "homosapiens" eller va man ska säga.. för människan utväklas än vetni ja är faktiskt jävlit intresserad av rymden Redigerad 4 april, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Joo, var inte så säker på det! Jag vet inte om ni läste i GT/Expressen för nåt årsedan då det stod om två damer som sett ett eldklot flyga strax ovanför deras bil när de körde på vägen... Men i alla fall, Kvällen innan kl: 11:00 ungefär så stod jag uppe i mitt rum och kollade ut genom fönstret... Plötsligt såg jag en ovanligt stor "stjärna" på himelen. Den stod helt stilla men efter ett tag började den röra sig mot nordost och jag ropade på de andra i familjen att komma. De kom och när de var framme vid fönstret hade "stjärnan" kommit upp i en väldig hastighet och försvann över horisonten. Jag sa till min familj att det var ett UFO, precis som jag brukar säga när jag ser ett ljus på himelen, jag sa också att det säkert kommer stå nåt i tidningen i morgon, och det gjoprde det (som ni kan se högre upp på sidan) I artikeln i GT stod det också att Polisen inte kunde hittta nåt spår at nåt eldklot på det ställe där damerna sett det... Så vad tror ni... :::EDIT::: Jag hittade artikeln HÄR ÄR LÄNKEN ... så läs själva, och som ni kan se hände detta 4 timmar efter att jag såg klotet över trollhättan... Vet inte, det låter lite kusligt . ..men det kan okså vara nån statiskt fenomen (kommer inte på vad det heter riktigt, nåt i den stilen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Klart som fan att det finns annat liv i världen, varför skulle bara jorden vara befolkat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Om det finns utomjordingar överhuvudtaget tror jag de ser ut såhär: http://amandastrassner.worldmagblog.com/amandastrassner/archives/chewie.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts