guardian Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Hej! när jag laddar ner ny banor och stuff så är de ibland i rar format. men varför sparar den i tillfällig mapp och då dampar winace sig och öppnar skrivbordet istället. hur gör jag så skiten sparar på hårddisken istället för tillfällig mapp? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Pröva med högerklick -> Packa upp till. Funkar med winrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Kör du IE eller Firefox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Jag använder IE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Jag använder IE Jag satsar en tusenlapp på att någon kommer hävda att IE suger och att du bör byta till FF genast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 (redigerad) Jag använder IE Jag hävdar att IE suger och jag kräver att du ska byta till FF ! EDIT: så funny... Redigerad 4 april, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Skippa winace, tanka winrar från http://www.rarlabs.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts