oscarw_89 Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 GTASAflash.htm Uppdaterat! [ qouad_Gta är nu med i projektet och klipper bilder] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 23 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Lysande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Quote från form-mail: Men. Ta bilder på varge klädsel iställe för att lägga in bilder. Det blir fullt men massa konstiga pixlar Svar: ??, då måste man ju ta miljontals bilder (= enorm fil) eller inte ha några kombinations möjligheter. varför kan man inte välja byxor? Svar: Man kommer att kunna välja byxor när flashen är klar. Bra, men varför ändrar "Torsos" färg?Svar: Ett lite fel som uppkom efter ett försök med en rörlig meny (där man klickade på torsos: så att affärerna kom upp). Jag har redan fixat detta man inte laddat upp versionen än. vafan?? Inte alla klädmärken helt blandade, utan de får vara var för sig... typ 1-8 > 9-16 > 17-26 > osv, inte 1-26 Svar: Kläderna är i samma årdning som i spelet och alla kläder finns i en "snurra" och man trycker på affärerna för att hoppa mellan dessa i stället för att trycka massa gånger. Måste bli snyggare layout Svar: Jag har ingen layout alls än, ska fixa "funktionen" först. ---------- Uppdaterar flashen senare i kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Kommer alla kläder vara med senare? typ skor, hattar, glasögon m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Kommer alla kläder vara med senare? typ skor, hattar, glasögon m.m Typ allt utom smycken, tror jag, för de är väldigt svåra att lägga in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Spännande! Pröva att lägga in byxor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 GTASAflash.htm Uppdaterat! [ qouad_Gta är nu med i projektet och klipper bilder] Grymt bra jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Ja, Mycket bra jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Byxorna är på gång nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 (redigerad) Nu kommer en uppdate, med ite byxor och Ds Hattar. Jag ska försöka fixa så att det inte blir så fult med vissa byxor/tröjkombinationer (skarv mässigt). GTASAflashen EDIT: Servern är nere, lägger upp så fort den funkar. (Någon som vet någon sida med typ 3mb filuppload?). EDIT2: Lägger upp den på ett gammalt webbhotel konto som jag har så länge: GTASAflashen + hittade en gammal gif film som jag gjort där http://www.geocities.com/oscarw_89/GTASAMOVIE128.gif EDIT3: Jag vet att det är något skumt med en bild i slutet på introt (den är borta). EDIT4: Servern är uppe nu = 2 "mirrors" GTASAflashen Redigerad 25 april, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Fan vad najs det kan bli =) Ge inte upp på den här nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 26 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Ett förslag: Ta bort screenshotsen på affärsnamnen o skriv dom med vanlig text istället så de blir i samma storlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Kommer bli så jäkla bra det där, riktigt gött att kunna sitta och testa olika klädkombinationer på sidan istället för i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Ett förslag: Ta bort screenshotsen på affärsnamnen o skriv dom med vanlig text istället så de blir i samma storlek. Ja, jag gör nog det om jag inte får tag på bättre bilder där man se märkets "textur" istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 26 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Har fixat butik-bilder, du har fått ett meddelande oscar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 MM, det börjar att ta fart nuu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 (redigerad) Hehe Redigerad 27 april, 2005 av Daniel Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Jag kommer inte in på sidan ? flash grejen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Jag kommer inte in på sidan ? flash grejen Funkar inte för mig heller nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Funkar inte för mig heller nu. Det är servern som krånglar nu. Jag lägger upp på tre servrar vid nästa upp date. Jag kanske inte släpper så mycket på ett tag förutom screenshots och info förens releasen. Preliminärt release datum: Lördagen den 14 Maj ; Kl. 19:10:30 (skojigare med "skum" tid). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts