Mathias Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Ja nu menar jag inte bara den här grejen. Han kan det mesta inom hemsidor medmera. åxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 (redigerad) Oskar 89: Jävligt bra gjort! Men det e svårt att c kläderna om han sitter! Han bör stå upp! Jag tog bara en bild som jag hadde i datorn sedan skulle det väll passa med en bild när han står utanför provhytten som han gör automatiskt (för då kan ju alla som kan ta bilder och få samma vinkel). Man kan ju ha en provhytt från varge affär som man välger sepparat (eftersom det ska gå att kombinera kläder från olika affärer). Tack för all possitiv kritik! Hoppas bara att det finns några som vill ta foton för jag kan bara ta med digital kamera inte "print screena", annars får man väll vänta tills PC versionen där alla kan ta screenshot. EDIT: Jag funderar på att läga in en utav radiokanalerna i låg kvalite i bakgrunden så att det låter lite som en radio, några förslag på vilken, om det inte räknas som wares. EDIT2: Enbom Posted: Apr 13 2005, 21:18 ; Jag kan göra en hemsida till Flashklädvisaren..www.sanandreasclothes.tk Tyvär så ka njag nog göra det skälv . mickemannen Posted on Apr 14 2005, 23:42 ; Exakt så min idé var fast han man ska ha en meny på butiker och bakrunden får gärna ändras lixom.. görs lättast med prntscrn Det hadde jag också tänkt men jag testade bara lite så att jag skulle se om det funkade och så har jag ju inga bilder än, eftersom ingen anmäller sig för att ta bilder och om ingen gör det så blir det inget, för det skulle vara helge rån att ta bilder med digital kamera. Redigerad 15 april, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Är det ingen utav alla dem som gjort filmer (kopplat ihop ps2 med dator) som kan ta lite bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Alla tröjor hos Binco. http://www.home.no/kpist/gta/ Säg till när du lagt in dom så kommer byxorna och resten också. Jag kan inte ta i högre upplösning för då blir bilden förvrängd. Mitt video-in är inte det bästa så att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 (redigerad) Alla tröjor hos Binco. http://www.home.no/kpist/gta/ Säg till när du lagt in dom så kommer byxorna och resten också. Jag kan inte ta i högre upplösning för då blir bilden förvrängd. Mitt video-in är inte det bästa så att säga. Ska fixa så fort jag kan! Edit: inte så stora men det gör inget. Redigerad 16 april, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Ska bli spännande att se hur du löser möjligheten att byta ut byxorna och ha kvar tröjan också Du får klippa ut tröjan i ett eget lager och ha CJ som en pappdocka. Problemet med att ta kort när han byter kläder är att han aldrig står stilla, så han har ju olika ställningar hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 (redigerad) Jag hittade en sida när jag sökte på binco:' http://www2.tky.3web.ne.jp/~shio/gta/gtasa/apparel.html Funderar på att använda denna sidas bilder. Edit: hittade "index sidan" Redigerad 16 april, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Ska bli spännande att se hur du löser möjligheten att byta ut byxorna och ha kvar tröjan också Du får klippa ut tröjan i ett eget lager och ha CJ som en pappdocka. Problemet med att ta kort när han byter kläder är att han aldrig står stilla, så han har ju olika ställningar hela tiden. Om du ska ta kort så är det bättre att köpa allt och sedan ta korten i garderoben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Kommer inte att göra nån skillnad om jag tar bilderna från garderoben för han rör på sig i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 (redigerad) SORRY DOUBLE POST Redigerad 18 april, 2005 av AdamZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Håller du på med Flashen vill gärna ha den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Lite offtopic kanske men på den bilden där han sitter på cykeln ? vad är det för byxor? gissade på blue jeans men dom såg inte ut som dom. om du vet säg gärna tilll =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Vet ej vad det är för byxor, det är bara ett screen shot från nätet. Jobbar med flashen (den är nog klar i helgen) men jag har ett problem: jag har försökt få in en ca. 8mb version av RadioX som ska spelaas i bakgrunden men det funkar inte (förmodligen för att "låten" är över 1h. Men det skulle nog funka om filen delades i 4 delar eller något sånt, så jag undrar o m det är någon som har ett ljudklippnings prog. (Nero funkar tror jag) som skulle kunna klippa låten åt mig. Skriv i tråden om du kan så pmar jag en möjlig fil överörings lösning eller länk till server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 (redigerad) Uppdatering: GTASAflashen.swf Jag ska göra loadingen snyggare. Edit: Tryck här istället Edit2: Loadingen är svår att se om man har hastigheter över 300kb/s tror jag. Redigerad 20 april, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 22 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Ser JÄ*LIGT bra ut oscarw_89! perfetkt, lägg gärna till så namnen på klädesplaggen visas när han har dem på sig. När du gör så där, kommer det att gå att komibinera kläder från olika butiker, eller bara från en butik i taget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 (redigerad) Hur går det oscar? Tycker att du ska skriva vad plaggen heter. Redigerad 22 april, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Det var en bra ide, jag kan sätta ut priser också. Ja man kommer att kunna kombinera kläder från olika affärer, fast jag kommer göra en affär i taget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 22 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Okej, ser som sagt MYCKET bra ut. Keep it up! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Keep it up. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Kolla nu (länkarna är uppdaterade) *tar åt sig lite ära* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts