Jump to content

Flash-klädvisaren

Recommended Posts

• Inlägg 78
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Oskar 89: Jävligt bra gjort!

Men det e svårt att c kläderna om han sitter! Han bör stå upp!

Jag tog bara en bild som jag hadde i datorn sedan skulle det väll passa med en bild när han står utanför provhytten som han gör automatiskt (för då kan ju alla som kan ta bilder och få samma vinkel). Man kan ju ha en provhytt från varge affär som man välger sepparat (eftersom det ska gå att kombinera kläder från olika affärer).

Tack för all possitiv kritik!

Hoppas bara att det finns några som vill ta foton för jag kan bara ta med digital kamera inte "print screena", annars får man väll vänta tills PC versionen där alla kan ta screenshot.

EDIT: Jag funderar på att läga in en utav radiokanalerna i låg kvalite i bakgrunden så att det låter lite som en radio, några förslag på vilken, om det inte räknas som wares.

EDIT2:

Enbom Posted: Apr 13 2005, 21:18 ;

Jag kan göra en hemsida till Flashklädvisaren..www.sanandreasclothes.tk

Tyvär så ka njag nog göra det skälv :huh::rolleyes: .

mickemannen Posted on Apr 14 2005, 23:42 ;

Exakt så min idé var fast han man ska ha en meny på butiker och bakrunden får gärna ändras lixom.. görs lättast med prntscrn

Det hadde jag också tänkt men jag testade bara lite så att jag skulle se om det funkade och så har jag ju inga bilder än, eftersom ingen anmäller sig för att ta bilder och om ingen gör det så blir det inget, för det skulle vara helge rån att ta bilder med digital kamera.

Redigerad av oscarw_89
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla tröjor hos Binco.

http://www.home.no/kpist/gta/

Säg till när du lagt in dom så kommer byxorna och resten också.

Jag kan inte ta i högre upplösning för då blir bilden förvrängd. Mitt video-in är inte det bästa så att säga.

Ska fixa så fort jag kan!

Edit: inte så stora men det gör inget.

Redigerad av oscarw_89
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska bli spännande att se hur du löser möjligheten att byta ut byxorna och ha kvar tröjan också ;)

Du får klippa ut tröjan i ett eget lager och ha CJ som en pappdocka. Problemet med att ta kort när han byter kläder är att han aldrig står stilla, så han har ju olika ställningar hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska bli spännande att se hur du löser möjligheten att byta ut byxorna och ha kvar tröjan också ;)

Du får klippa ut tröjan i ett eget lager och ha CJ som en pappdocka. Problemet med att ta kort när han byter kläder är att han aldrig står stilla, så han har ju olika ställningar hela tiden.

Om du ska ta kort så är det bättre att köpa allt och sedan ta korten i garderoben.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet ej vad det är för byxor, det är bara ett screen shot från nätet.

Jobbar med flashen (den är nog klar i helgen) men jag har ett problem: jag har försökt få in en ca. 8mb version av RadioX som ska spelaas i bakgrunden men det funkar inte (förmodligen för att "låten" är över 1h. Men det skulle nog funka om filen delades i 4 delar eller något sånt, så jag undrar o m det är någon som har ett ljudklippnings prog. (Nero funkar tror jag) som skulle kunna klippa låten åt mig. Skriv i tråden om du kan så pmar jag en möjlig fil överörings lösning eller länk till server.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor