Pubisboy Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 För rätt länge sedna nu kom det upp ett förslag om att göra en flashgrej där man kunda testa alla kläder och grejer i GTA... många lät intresserade och skulle börja. Är det någon som verkligen jobbar eller rent utav fixat klart projektet? Skulle verkligen vara en behändig sak så det är rätt drygt att testa kläder i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Min ide.. skall försöka börja när jag får tag på en pc-version (som kommer i sommar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Jovars skulle vara trevligt! Men det är inte "bara att göra" utan det är otroligt mycket jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 4 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Fattar att det e mycket jobb, men det var rätt länge sedan som det kom på tal så jag bara frågade. Kul att höra mickemannen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chucky_4 Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Skulle det inte heller va en flash karta var alla medlemmarna bor nånstans (det fanns en tråd för längesen) ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Skulle det inte heller va en flash karta var alla medlemmarna bor nånstans (det fanns en tråd för längesen) ?? Hahahha.. jag tror att flertalet av medlemmarna inte vill att andra ska veta var man bor.. okej å säga vilken stad, men det skulle bli trist, då kan man lika gärna ha ett diagram eller undersökning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Inte så enkelt att göra, vilket många tror. har du erfarenhet mickman? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Skulle det vara med screenshots direkt från spelet eller nya modeller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Skulle det vara med screenshots direkt från spelet eller nya modeller? Ja, screenshots.. jag känner folk som kan flash, dom får hjälpa mig, eller om ingen av dom vill frågar jag nån här å fixar printscreen och knappar å sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 9 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Går la bra med nya modeller också om nu nån orkar sätta sig o modellera av alla kläder och tillbehör i spelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 (redigerad) Jag kan göra flash delen, men jag kan inte ta screenshot från ps2:an och kommer inte att skaffa SA till PC eftersom min dator inte är tillräkligt bra. Folk som är intresserade av att vara med kan ju säga det i topicen så skriver jag upp dem på denna lista:: Flash: oscarw_89 Screenshots: Klippning: oscarw_89 Redigerad 13 april, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Jag har gjort en test grej eller Beta V.0.01, om någon vil se:: GTASAflash.swf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Jag har gjort en test grej eller Beta V.0.01, om någon vil se:: GTASAflash.swf WOW!!! Det där var jäkligt snyggt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Kan inte alla som kan printa screen från ps2 säga det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Jag kan göra en hemsida till Flashklädvisaren..www.sanandreasclothes.tk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Oskar 89: Jävligt bra gjort! Men det e svårt att c kläderna om han sitter! Han bör stå upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Jag har gjort en test grej eller Beta V.0.01, om någon vil se:: GTASAflash.swf Exakt så min idé var fast han man ska ha en meny på butiker och bakrunden får gärna ändras lixom.. görs lättast med prntscrn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Exakt så min idé var fast han man ska ha en meny på butiker och bakrunden får gärna ändras lixom.. görs lättast med prntscrn Ditt inlägg bör börja med en stor bokstav. Rätta till detta. w0rd! Men hur ska man kunna printa från PS2:an då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 OscarW89 är faan kungen på sånt här med datorer m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 OscarW89 är faan kungen på sånt här med datorer m.m Är man kung för att man gör ett litet flashklipp? Ett sånt drar man ju ihop på nån minut Bra idé med klädesvisaren, kommer ju ta ett tag att få alla kläder i rätt vinkel och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts