ape Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Sho! jag har klurat och funderat över hur man skulle kunna ta sig in på tex. area 69 utan att det blir 5 stjärnor. en idé fick mig att dejta snutbruden till 100%, och när man har gjort det så får man en polisuniform av henne som gåva. jag tog på mig denna och tänkte att det borde vara som i VC, när man har polisuniform på sig där så kan man knalla in på ställen där det vanligtvis blir massa stjärnor, men så var det inte. någon som kommit på hur man skall gå tillväga för att lösa detta problem? eller är det helt omöjligt att göra det? tack o bock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Simma runt de 3 öarna 4 varv sen ska du möta CJs mamma o prata me henne då får du en militär uniform av henne och kan gå in där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Simma runt de 3 öarna 4 varv sen ska du möta CJs mamma o prata me henne då får du en militär uniform av henne och kan gå in där. Hahaha, väldigt kul . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Enda sättet är väl att använda fusket "never Wanted" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Simma runt de 3 öarna 4 varv sen ska du möta CJs mamma o prata me henne då får du en militär uniform av henne och kan gå in där. Problmet är att CJ's mamma är död, så om du har hängt med i storyn lite så fattar du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Användbar länk? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...346&hl=engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Användbar länk? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...346&hl=engelska Bra länk om man ska ta sig in på "The car impound". Mindre bra när det gäller att ta sig in på Area 69. (Utan stjärnor) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Går inte vad jag vet. Men det finns inte mycket att göra där ändå. Portarna är stängda ner till de underjordiska gångarna. Det du kan göra är att ramma stängslet på nedersta sidan till höger (på kartan alltså) och sen åka och sno en stridsvagn. Sen är ju i stort sett odödlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigSmoke Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Vart träffar man polisbruden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Vart träffar man polisbruden? El Quebrados, parkeringsplatsen utanför snuthuset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 El Quebrados, parkeringsplatsen utanför snuthuset. Men hon gillar bara lönnfeta killar (i spelet, inte verkligheten ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Skriv in denna kod: CIRCLE, RIGHT, CIRCLE, RIGHT, LEFT, SQUARE, TRIANGLE, UP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Skriv in denna kod: CIRCLE, RIGHT, CIRCLE, RIGHT, LEFT, SQUARE, TRIANGLE, UP Vad är det för fusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Jag tror att det är odödlighets fusket, men är inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Vad är det för fusk? Jag provade precis fusket....det är ett fusk som gör så att man inte får några poliser efter sig, så nu kan man gå runt som man vill i Area 69 och easter basin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2005 Jag provade precis fusket....det är ett fusk som gör så att man inte får några poliser efter sig, så nu kan man gå runt som man vill i Area 69 och easter basin OK, då vet vi det nuu. Tack Raven för att du berättade det för oss att fusket är inte ett odödlighetsfusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mercedes_the_king Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Det där inga snutar fusket..man blir ju ändå nerskjuten av missilerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Det där inga snutar fusket..man blir ju ändå nerskjuten av missilerna.. Nej...det blir inte jag iaf..menar du då du flyger över RA, eller då du går inne i RA? RA = Restricted Area Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 HAha skojade ju bara med er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 HAha skojade ju bara med er. Jo, jag tror att dom flesta här fattade att du skämtade om det med att man ska simma tre varv runt öarna! Det är ganska orimligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts