Anime_Ghost Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Yo...Har problem med BATMANS GAMLA BIL från filmen år 1989 Jag får inte min batmobile att funka...är det någon som har en som fungerar. Det verkar som om det är något som fattas i TXD filen...typ BAS skinnet.. sedan finns det även en ALPHA fil som heter "import New Image" vad fan e det.. vad ska man i såna fall importera där? Här är en link till Batmobile...sidan är italiensk men det finns många fina bilar Om någon vill så bara testa och se om den funkar för er? BATMOBILE http://www.gtanetwork.it/zone/pafiledb.php...on=file&id=1054 Detsamma gäller skimmern som jag vill ersätta med San Andreas Air FOrce.. får det inte att funka.... SAN ANDREAS AIR FORCE http://www.thegtaplace.com/pafiledb.php?action=file&id=435 Jag testade ett flyg som hette F-18 Falcon...men jag gillade inte den speciellt mycket...den va ju så Jä_la ful...typ inga detalierade saker och inte heller några hjul....Nä...skulle vilja få SAAF att funka...så PLZ help.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anime_Ghost Skrivet 4 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Batmobile Adress Va FEL.. DETTA ÄR DEN RÄTTA: BATMOBILE 1989: http://www.gtanetwork.it/zone/pafiledb.php...on=file&id=1054 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Välkommen till forumet! Det finns en edit knapp uppe till höger vid din post om du behöver göra om något i den Har du läst readmen och gjort allt som står i den? Jag har inte modat några GTA-spel på länge, men iaf.. Du har en GTA3.img fil i någon mapp, kommer inte ihåg vilken. Om du tar bort skrivskyddet på det kan du öppna den med IMG Tool och lägga in nya .txd-filer där, för det var väl texturerna du hade problem med? IMG Tool finns att tanka ner på gtasajten Jag var kanske inte till så mycket hjälp, men lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Du har nog inte tagit rebould archive om du har imgtool och lagt in default ide och så är det bäst om du deletar filerna du ersätter ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anime_Ghost Skrivet 4 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Jag lovar att allt är gjort rätt.. Men alltså är det någon som har en som fungerar... Någon som använder skinnet som bara kan bekräfta att när man installerat det rätt, Så funkar bilen, eftersom jag har gjort allt rätt. Rebuildar och gör ständigt backups. Default filen är kollad och den stämmer. Jag har även testat att inte ändra i den. Har även provat att byta ut batmobilen mot olika fordon hela tiden. TESTAT att ersätta: Sandking, Zebra, Hotring...dock inte deluxo som den är avsedd för men det ska ju inte bero på det.? (MAN KAN VÄL ERSÄTTA MOT VILKEN SOM HELST) ..har testat med och utan particle filen. ETC. jag vet ej vad det är för fel...Därför tror jag att det är fel i själva basen eller rättare som sagt, det saknas något i TXD filen... HELP ME ObI-WaN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJTaz Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 (redigerad) TESTAT att ersätta: Sandking, Zebra, Hotring...dock inte deluxo som den är avsedd för men det ska ju inte bero på det.? (MAN KAN VÄL ERSÄTTA MOT VILKEN SOM HELST) Testa ersätta deluxo?? Det kan ju vara därför eller, för jag kan inte installera bilar ibland Eller har du ändrat namnet?? i IMG Tool? Redigerad 5 april, 2005 av DJTaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts