Jump to content

Problem med Millie!

Share

Recommended Posts

Nu har jag varvat storyn utan att få ut ett Key Card från Millie för att göra "råna Caligulas". Men jag vill klara det me så jag försöker dejta Millie men hon är aldrig hemma. Står och hänger utanför hennes dörr med Gimp Suiten på och dildon i handen men hon dyker aldrig upp.

Kan tilläggas att vår första dejt sög hårt. Eller hon tyckte det iaf. Sen så gick ja in i den där "multiplayer-ikonen" utan att veta vad den betyder?

Och varje gång jag nu dyker upp utanför hennes dörr under angiven tid så står det "Your girlfriend is not at home. Try another time!"

Någon som kan hjälpa mig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Haha, jaaa jag vet att problemet ligger i det. Men hur ska jag göra för att få the Key Card, eller är det kört nu?

edit: HUR KAN DET BLI EN NÄSTA GÅNG NÄR HON ALDRIG ÄR HEMMA?

Redigerad av diaaz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte...

Ja förösker få 100% me henne (vet inte varför, för det har väl inget me 100% på spelet att gör eller?), det känns som att ja har vart där varenda klockslag på dygnet men hon e aldrig hemma ;)

Nej flickvännerna påverkar inte spelets 100%.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

VA!!! Går de?!? Här har man försökt dejta henne utan resultat och så kan man bara döda henne! FY F**!!!
Japp, bara att döda henne, man måste inte dejta.

Verkar ha svårt att förstå mitt problem. JAG KAN INTE HITTA HENNE. Hur ska ja då kunna döda henne? Kan man döda henne på jobbet (Caligulas Palace) kanske?

Hon finns i huset där hjärtat är. Nej man kan inte döda henne på jobbet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...