Jimmie Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Har någon sett eller åkt själv på en skateboard? Har för mig att ja läst någonstans att det finns såna. Kanske man får det i centrala LS,i en skatepark. I den skateparken så finns ett BMX mission...Så kanske om man klarar d så får man en skateboard?? Alltså har någon sett eller kanske haft en skateboard...? Posta här. Och om någon har klarat det där "BMX missionet" kan man väll säga vad man får? Tack på förhand:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Sök, finns mycket om detta ämne, och NEJ det finns INGEN skateboard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Man "får" inget av BMX uppdraget. Ett steg närmare 100% isåfall. Och nej och åter nej, det finns inga skateboardes.. Läs FAQ:en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R.A Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Dom tog bort skateborden till playstation 2. Men till dator tror jag det skulle komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Dom tog bort skateborden till playstation 2. Men till dator tror jag det skulle komma. Man tar inte "bort" ett fordon från ett spel och lägger till det i en annan version. Man kan göra så med vapen (som R* gjorde med tårgasen i Vice City) men knappast med fordon? Att det kommer skateboardes är en chans på kvadriljonen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Man tar inte "bort" ett fordon från ett spel och lägger till det i en annan version. Man kan göra så med vapen (som R* gjorde med tårgasen i Vice City) men knappast med fordon? Att det kommer skateboardes är en chans på kvadriljonen Vad gjorde R* med tårgasen i Vice City? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hjhjg Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 (redigerad) Vad gjorde R* med tårgasen i Vice City? VA!! Gllider vi inte ifrån ämnet lite Redigerad 3 april, 2005 av hjhjg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 (redigerad) Vad gjorde R* med tårgasen i Vice City? Tårgasen finns på i PS2 versionen men inte på i PC-versionen.. @hjhjg: tyst.. Vad står "hjhjg" för? Redigerad 3 april, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Tårgasen fanns på i PS2 versionen men inte på i PC-versionen.. Jaha, har inte spelat pc versionen så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte^^ Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 När ni ändå babblar om tårgas så täkte ja fråga, finns den på SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 När ni ändå babblar om tårgas så täkte ja fråga, finns den på SA? Nej, men den finns I sa Man får använda den i ett uppdrag, annars har jag inte sett den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 @hjhjg: tyst.. Vad står "hjhjg" för? Smart att säga att snubben ska va tyst och sen fråga honom vad hans namn står för . själv tror jag att han bara fingrde lite på knapparna och sen tog det som namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts