Conny_S Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Kan inte du (Hultenius eller någon annan med rättigheter) skapa en egen tråd om "San Andreas - PC" så att man slipper alla spoilers och all blandning osv? Tråden skulle ju kunna vara temporär tills San Andreas kommer till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Varför inte skapa en tråd själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 (redigerad) Varför inte skapa en tråd själv? Tror han menar forum. vilket jag tror du fatta. Redigerad 3 april, 2005 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Jag tror att han menar en klistrad tråd i San Andreas forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 10 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Alltså, jag menar en egen rubrik i forumet. Precis som "Grand Theft Auto: Vice City 80-tal, makt, brudar och Miami!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Tycker det är en bra idé med tanke på att alla snackar PC i dom andra forumen, tycker det är jobbigt då jag alltid anväder ps2 att spela på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Alltså, jag menar en egen rubrik i forumet. Precis som "Grand Theft Auto: Vice City 80-tal, makt, brudar och Miami!" Nja tycker det räcker med en klistrad tråd i San Andreas forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Nja tycker det räcker med en klistrad tråd i San Andreas forumet. Ok. Fast jag tycker som sagt att vi skall skapa en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Stort sätt så är det spelet som diskuteras i SA-forumet (uppdragen, bilarna, fusk, tips etc). Visst, PC-versionen bär med sig lite nya ämnen som mjukvarufel, patchar, viss modding etc, men i stort är det ändå San Andreas som kommer att diskuteras. Dessutom, om vi skulle ha ett extra forum för PC skulle vi indirekt vara tvungna att ha ett Xbox-forum och det skulle bara bli fult med tre forum på rad som egentligen handlar om samma sak. Subforum kan diskuteras, men några huvudforum blir det inte. Tycker VC-forumet har fungerat bra på nuvarande sätt (PS2, PC och Xbox i ett) och är övertygad om att även SA-forumet kommer att klara det briljant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Stort sätt så är det spelet som diskuteras i SA-forumet (uppdragen, bilarna, fusk, tips etc). Visst, PC-versionen bär med sig lite nya ämnen som mjukvarufel, patchar, viss modding etc, men i stort är det ändå San Andreas som kommer att diskuteras. Dessutom, om vi skulle ha ett extra forum för PC skulle vi indirekt vara tvungna att ha ett Xbox-forum och det skulle bara bli fult med tre forum på rad som egentligen handlar om samma sak. Subforum kan diskuteras, men några huvudforum blir det inte. Tycker VC-forumet har fungerat bra på nuvarande sätt (PS2, PC och Xbox i ett) och är övertygad om att även SA-forumet kommer att klara det briljant. Subforum vore en bra idé.. För PC versionen, XBOX versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Vad är subforum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Vad är subforum? Ett forum i forumet. Som om du går in på Allmänt, så är Vardagssnack ett subforum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Men tänk (Tänk om!!) typ man kan klättre på stegar på gta:sa på pc... Då bara... nån: Ha ha Det är ju skit kul att klättre i stegar på gta:sa nån annan: VA?? det kan man ju fan inte...! nån: JOOOO! nån annan: Nej! *Reported* nån: Men va faan Det kan man ju visst det!!! nån annan: Jaha Hur fan då då? Vilken knapp? R2? nån: Men ÅÅå fan ditt sumo jag menade ju inte på PS2 din loser, har du inte gta:sa på pc eller?? nån annan: Öh nej... Och då blir alla Arga på varandra pga missuppfattningar... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Men tänk (Tänk om!!) typ man kan klättre på stegar på gta:sa på pc... Då bara... nån: Ha ha Det är ju skit kul att klättre i stegar på gta:sa nån annan: VA?? det kan man ju fan inte...! nån: JOOOO! nån annan: Nej! *Reported* nån: Men va faan Det kan man ju visst det!!! nån annan: Jaha Hur fan då då? Vilken knapp? R2? nån: Men ÅÅå fan ditt sumo jag menade ju inte på PS2 din loser, har du inte gta:sa på pc eller?? nån annan: Öh nej... Och då blir alla Arga på varandra pga missuppfattningar... :'( Ja, därför pratar vi om subforum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts