Speeder Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 (redigerad) Jag behöver akut hjälp med en ny design till den här hemsidan: www.dundertrollarna.se Bannern ska vara kvar, allt annat får ändras. Skicka in ett förslag här så kontaktar jag den som gjort bäst. Tänk på att denna sida inte är någon "science-fiction"-sida, utan att den ska representera trollingfisket i Strömsund. Obs. Sidan ska kuna köras i 800*600 utan problem, och det enda jag vill se av era verk nu är ett screenshot. Redigerad 3 april, 2005 av Antonol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Någon belöning eller krävs gratis arbete? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Ett tips är ju att göra det i Flash, men det kanske du inte vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Hmm... får du betalt för att du bygger den sidan åt nån annan? och så vill du att nån ska göra designen gratis åt dig? eller är det din sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 3 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Jag har hand om sidan. Dvs. att den är min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Testa och byt teckensnitt så blir det kanske snyggare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts