hardrockern Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Jag har hört att när man har kört 100 körningar så får man en "boost". Är det så att man måste köra 100 körningar på rad eller hur är det tänkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Jag har hört att när man har kört 100 körningar så får man en "boost". Är det så att man måste köra 100 körningar på rad eller hur är det tänkt? Det är nog i rad...har jag för mig... så länge sen jag slutade spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Nej det är inte i rad, du kan ta dom hur du vill, men du får en bonus på några tusen om du kör 5 rad, dvs efter 5 pers 1000:- efter 10 pers 2000:- osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rammstein Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Det är så att man inte behöver köra dom irad men det ger mer pengar om det är det du är ute efter.Men det bästa sättet tycker jag är att köra Rhino till level 72 (man känar nästan 1 000 000 då). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Det är så att man inte behöver köra dom irad men det ger mer pengar om det är det du är ute efter.Men det bästa sättet tycker jag är att köra Rhino till level 72 (man känar nästan 1 000 000 då). Vafan snackar du svenska i en tråd och engelska i en annan, är du schizophren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rammstein Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Nej det är jag inte men jag testa bra hur ni skulle reagera!! LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Nej det är jag inte men jag testa bra hur ni skulle reagera!! LOL Min reaktion var att du var engelsman Det var inte roligt heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts