Miike Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Nu sitter jag här med mitt GTA:SA och tänker på hur kul man hade med Vice city. Spelkänslan var den absolut bästa jag någonsin känt på ett spel och det absolut bästa spelet desutom. Saknar ni inte det där när man åkte runt med kostym och 80-talsbil samtidigt som man lyssnade på soul från 80-talet? Det har spridits så mycket glädje och det var så skönt att det var åttiotal också. Man satt och spelade med sina kompisar och hade kul i den fantastiska staden Vice city. Det var en känsla man aldrig kommer få uppleva igen, nu när GTA:SA kom och SA var inte ens i närheten av att vara lika bra som Vice city. Det är iallafall min mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Håller med till 100%! det känns mer hemma i vice city(med tanke på scarface) än san andreas. spelar fortfarande vice city då o då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Jag håller med, det var en väldigt speciell (positiv) känsla första gången man spelade Vice City. San Andreas har jag inte testat än ska tilläggas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Jo håller med. GTA III var ju askul när det kom. Men VC var ändå roligare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Håller med om känslan, första gången jag spelade VC blev det typ WOW vilket spel, har bara fått den känslan men VC och Mafia... Så underbart att åka motorcykeln längst Washington beach och lyssna på Quiet Riot - Cum on feel the noize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Fick också den känslan med GTA 3 och Vice City, men den känslan tycks aldrig komma tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Atmosfären i Vice City är grym. San Andreas är ett bra spel och har fler features än VC. Men vc vinner ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Det enda som suger i Vice City och GTA3 är den icke-existerande fysikmotorn. San Andreas är bättre på alla punkter förutom soundtracket där Vice City fortfarande leder. Men SA kommer tätt bakom. Väldigt passande och roligt med variation. Spela SA några dagar och gå sen över till VC så får ni känna hur jävla stelt och dåligt VC är kontrollmässigt. Att VC skulle vara bättre tycker jag inte stämmer. Det bara KÄNDES bättre då för man hade inte så mycket annat bättre att jämföra med. Sen kom SA och allting var superdupermycket bättre på alla punkter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Det enda som suger i Vice City och GTA3 är den icke-existerande fysikmotorn. San Andreas är bättre på alla punkter förutom soundtracket där Vice City fortfarande leder. Men SA kommer tätt bakom. Väldigt passande och roligt med variation. Spela SA några dagar och gå sen över till VC så får ni känna hur jävla stelt och dåligt VC är kontrollmässigt. Att VC skulle vara bättre tycker jag inte stämmer. Det bara KÄNDES bättre då för man hade inte så mycket annat bättre att jämföra med. Sen kom SA och allting var superdupermycket bättre på alla punkter. Instämmer, atmosfären och musiken är bättre i VC men SA vinner i allt annat plus att den har multiläge som är skitkult efter lite fusk. Men Tommy är helt klart grymmare än Carl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Tommy rockar CJ fett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Tommy rockar CJ fett. Tycker bättre om CJ. Han har skön stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Jag tycker mer om CJ, ingen förklaring behövd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 (redigerad) Jag älskar Tommy . Han är en skön karaktär . Men iaf så började jag också spela Vice City för ett tag sen och jaag fick en klump i halsen, det är så vackert. Redigerad 8 april, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 (redigerad) VC är speciellt på något sätt. Som ens första riktiga flickvän, man alltid kommer att minnas. Man glömmer aldrig känslan man hade när man "spelade" för första gången (haha) VC ligger en varmt om hjärtat. Redigerad 8 april, 2005 av Mr 7.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_gta_robin Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 VC är speciellt på något sätt. Som ens första riktiga flickvän, man alltid kommer att minnas. Man glömmer aldrig känslan man hade när man "spelade" för första gången (haha) VC ligger en varmt om hjärtat. HAHAHAHA....Bra exempel!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts