oldsmobile Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Ok Men jag tycker det spelet är en "normal" gta klon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Den enda underhållningen jag fann i spelet var att fullgasa på en trimmad scooter och låta den arrogante halvfiguren hoppa av i farten så att han fick jävligt ont. Sedan var den spelsessionen över för alltid... True Crime är bättre, The Getaway är bättre, Pong är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Otroligt dålig wannabe gta känsla! Botten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Jag vill inte säga ''en normal gta-klon'', Driver går nämligen inte att gemföra med gta, möjligen kan man gemföra det med gta vice city, och GTA3. En såkallad GTA-klon är ett spel som efterliknar ett GTA-spel, och jag skulle nog påstå att både GTA Vice City och GTA3 är just GTA-spel Vote: Bränn skiten. Spelat det på PS2 och grafiken var bättre på Driver 1 till PC som komm för många år sedan. Spelat demot till PC också, det var om möjligen ännu värre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts