Jump to content

JAg tycker det är fegt!

Share

Recommended Posts

Jag tycker det är fegt av GTASajten att inte våga prata om piratkopior, dom har låst tråden och allt! Jag skulle aldrig piratkopiera GTA spel dom är för bra men att censurera det till den grad att de är förbjudet att diskutera.... lågt får mig att tänka på Nordkore...att man inte kan ha en öppen diskution om de här, för det är ju ganska hög aktuellt!!!!!!! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det är fegt av GTASajten att inte våga prata om piratkopior, dom har låst tråden och allt! Jag skulle aldrig piratkopiera GTA spel dom är för bra men att censurera det till den grad att de är förbjudet att diskutera.... lågt får mig att tänka på Nordkore...att man inte kan ha en öppen diskution om de här, för det är ju ganska hög aktuellt!!!!!!! ;)

Om inte gtasajten har den regeln så kommer inte dom med i något register eller något sånt. det va not i den stilen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grejen med piratkopiering är att det är olagligt.

Din liknelse med nordkorea var ju lustig, men det är Hultenius som äger forumet och betalar för att kunna ha det och sajten uppe, så det är hans regler som gäller. Tyvärr.

Om du känner att du verkligen vill ta en diskussion om det här, gör en (lite bättre formulerad) tråd i Forumet-avdelningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...