FylleSpray Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) .-, Redigerad 20 januari, 2008 av FylleSpray Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Ser fram emot den. Tror faktiskt den blir bättre än Episod ett och två (hur hårt är det att slå?). Gillar inte Lucas syn på CGI som en ersättare istället för ett komplement. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Jag tror den kommer vara rätt bra. Den förra var inte så bra iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Jag ser också fram emot filmen. Jag tycker inte att Episod II var dålig, jag tycker snarare att den är riktigt bra. Episod I är dock bara skit. Usch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Star Wars Episode III - Revenge of the Sith Teaser Det där är ingen teaser, det är en trailer... Själv blev man också besviken på Episode I och Episode II... Är det så att alla Star Wars-filmer som inte är gjorde av George Lucas, är dom bästa? Exempel: Irvin Kershner's Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back blev en jättesuccé som en uppföljare till George Lucas' Star Wars: Episode IV - A New Hope... och att Richard Marquand's Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi slog nya rekord... Med andra ord: Herr Lucas suger fett när det gäller directing.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Med andra ord: Herr Lucas suger fett när det gäller directing.. Och du har väldigt svårt för att hålla dig ifrån fet text- och kursiv text-knapparna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Och du har väldigt svårt för att hålla dig ifrån fet text- och kursiv text-knapparna. Och nu är det fel att skriva rätt också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Och du har väldigt svårt för att hålla dig ifrån fet text- och kursiv text-knapparna. Äh, lägg av. Det ser ju fett seriöst ut att skriva med fet och kursiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Och du har väldigt svårt för att hålla dig ifrån fet text- och kursiv text-knapparna. Inge fel med det, funktionerna ska väl användas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Måtte filmen bli grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Måtte filmen bli grym. ... ja, annars känns alla dessa åren onödiga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Ja, den ellerä väl bli bra.. synd att men inte har nåt att se fram emot efter det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Ja, den ellerä väl bli bra.. synd att men inte har nåt att se fram emot efter det Jodå... min The Legend of Zelda: The Motion Picture... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Jodå... min The Legend of Zelda: The Motion Picture... Vad är det? Är det de nya spelet, eller nån film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Vad är det? Är det de nya spelet, eller nån film? The Motion Picture? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Hittade ingen tråd om detta, så varför inte... Den 19 maj är det premiär för den tredje, och sista delen i den nya trilogin. Vissa saker har man redan fått reda på vad som ska hända, men kan ju alltid vara kul att diskutera och berätta om sina förväntningar... Själv har jag blandade känslor inför den kommande filmen...Lucas själv har sagt att det är den mörkaste filmen, nästan som en tragedi, och ska helst inte ses av barn under 13, då det blir mycket blod. Tycker det låter lovande, då Episode 1 kändes som gjord för tioåringar... Lyckades också hitta en ny(?) trailer, som ger en lite perspektiv vad som kommer hända, bla kommer man nog få se wookiees slåss Star Wars Episode III - Revenge of the Sith Trailer Den trailern har funnits ute nu i typ 1 månad,så den är inte ny precis. ps: filmen kommer vara grym.Lovar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Hoppas att den blir bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Hoppas filmen blir bättre en ettan och tvåan iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Starta en sån här topic för några månader sen... Men whateva! Tror faktiskt att filmen kommer att blir riktigt bra... Även om vi vet vad som kommer att hända. Dom första tre filmerna är klart bäst. Men jag fattar inte varför alla dissar ettan? Jag tycker faktiskt att den var rätt bra. Fast tvåan är ju bästa av dom nya filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 (redigerad) Men jag fattar inte varför alla dissar ettan? Jag tycker faktiskt att den var rätt bra. Fast tvåan är ju bästa av dom nya filmerna. Därför att ingen av den känslan som fanns i den första (eller sista ) trilogin finns i episod ett eller två. Redigerad 3 april, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts