Miike Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Har ingen speciell lust på att gå in på direkt förklaring varför jag ogillar påven, jag har lite annat att stå i just nu, men jag kan säga att jag inte hyser något agg gentemot Johannes Paulus II som person. Nej jag ogillar bara den katolska läran och den smuts den har dragit med sig genom de senaste århundraden, korruptionen de nedtystade skandalerna som allmänheten inte får ta del av, pedofili, massmord, rasism, kvinnofientlighet, antisemitism, ja sakerna som man lugnt kan säga inte finns dokumenterade i de heliga skrifterna, eller inte heller i din lokala nyhetstidning. Man kan absolut inte säga att Johannes Paulus var en hemsk människa, bara en man förblindad och hjärntvättad av religionen, och det är därför jag avskyr påven, inte mannen, utan bara vad ordet och dess avskyvärda handlingar, som påven och den katolska kyrkan har försökt sopa under mattan... OK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Kondomer förhindrar nytt liv då! Kondomer förhindrar sjukdomar och en explosiv ökning aborter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Visste ni att Sverige var ett Katoliskt land för typ 200-250år sedan?? Gustav Vasa ändrade väl Protestantisk på 1500-talet, han var ganska död på 1700-talet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Gustav Vasa ändrade väl Protestantisk på 1500-talet, han var ganska död på 1700-talet Luthers lära kom in då på 1500-talet ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Kondomer förhindrar sjukdomar och en explosiv ökning aborter. Och ett nytt liv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Hur kan ni skämta om att påven har dött?! Han var inte bara ledare över världens största religion utan kämpade också för folks rättigheter! R.I.P Han kämpade för de som hade samma åsikter som honom dvs idiotiska åsikter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Läs Davincikoden. På en av Leonardo Da Vincis målningar så kan man se att en kvinna sitter bland jesu lärjungar och äter. Vad fan vet Leonardo da vinci om jesus? Det var bara som han föreställde sig. Alla lärljungar var män han den kändaste lärljungen (kommer inte ihåg namnet) han som förådde jesus sa att alla var män. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Vad fan vet Leonardo da vinci om jesus? Det var bara som han föreställde sig. Alla lärljungar var män han den kändaste lärljungen (kommer inte ihåg namnet) han som förådde jesus sa att alla var män. Vet du att leonardo da vinci är död? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Vet du att leonardo da vinci är död? Nej det visste jag inte när fan hände det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Nej det visste jag inte när fan hände det? Typ 500 år sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Läs Davincikoden. På en av Leonardo Da Vincis målningar så kan man se att en kvinna sitter bland jesu lärjungar och äter. Du vet att Da Vinci koden är uppdiktad va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Jesus hade inga lärljungar som var tjejer min religonslärare har sagt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Du vet att Da Vinci koden är uppdiktad va? Svar: ja. Men kospiration kan alltid vara intresant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Screw YOU Jesus, Screw YOU God, Screw Religon //Alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Vad fan vet Leonardo da vinci om jesus? Det var bara som han föreställde sig. Alla lärljungar var män han den kändaste lärljungen (kommer inte ihåg namnet) han som förådde jesus sa att alla var män. Judas hette han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Screw YOU Jesus, Screw YOU God, Screw Religon //Alexzander Fy va lågt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 (redigerad) Fy va lågt! Vadå lågt? Screw all religious things!!! Redigerad 9 april, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Nej det visste jag inte när fan hände det? Vet du sådant ska du inte yttra dig om saker runt omkring människan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts