berit Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 (redigerad) Min farsa blev typ förbannad när han såg alla som stog och bad för påven "Vilka jävla idioter" Edit: btw, varför sörjer man en person som sa att man fick aids av kondomer? efter som det är väldigt många som tycker att påvens ord är lag så gör det honom till en indirekt mördare och sen var han emot homosexuella, preventivmedel, kvinnliga rättigheter m.m och tänk att det svälter i snitt ihjäl en person var 3:e sekund det blir ca 28000 om dan (ca 10 milj på ett år) så varför sörja en person? Redigerad 3 april, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Rest in Peas. Mmmmmm... ärtor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 (redigerad) Påven? hahahahahahahaha.. han är inte död... he just went home edit: ett citat från MIB (men in black) -"elvis is dead you know!" - "No, he just went home" Redigerad 3 april, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Min farsa blev typ förbannad när han såg alla som stog och bad för påven "Vilka jävla idioter" Edit: btw, varför sörjer man en person som sa att man fick aids av kondomer? efter som det är väldigt många som tycker att påvens ord är lag så gör det honom till en indirekt mördare och sen var han emot homosexuella, preventivmedel, kvinnliga rättigheter m.m och tänk att det svälter i snitt ihjäl en person var 3:e sekund det blir ca 28000 om dan (ca 10 milj på ett år) så varför sörja en person? Jag är inte så intresserad av Påven... men fick han aids av Kondåmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Jag är inte så intresserad av Påven... men fick han aids av Kondåmer? Det går inte att få aids av kondomer...omfg... däremot kan de hindra en att få aids. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Jag är inte så intresserad av Påven... men fick han aids av Kondomer? Nej men han var emot preventivmedel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 tänk att det svälter i snitt ihjäl en person var 3:e sekund det blir ca 28000 om dan (ca 10 milj på ett år) så varför sörja en person? That's som deep shit :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Det är bra att folk dör. Annars skulle jorden bli massa mer överbefolkad. Sen att påven dör är ändå en större nyhet iom att han ledde världens största folkgrupp. För övrigt så bidrog han nog ganska stort till kommunismens fall i Polen. Är det så dåligt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 tänk att det svälter i snitt ihjäl en person var 3:e sekund det blir ca 28000 om dan (ca 10 milj på ett år) så varför sörja en person? Hmm.. För påven sticker ut ur mängden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Folks rättigheter? Han var emot homosexualitet och aborter. Edit: I en bok kallad "Memory and identity" skriver han om homosexuella äktenskap: "a new ideology of evil". Han hjälpte faktiskt människor i tredje världen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Om jag ska va ärlig så bryr jag mig inte om påven, han har inte gjort mig något gott... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Hur kunde Poven ogila bögar när han springer omkring i kvinnokläder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Hur kunde Poven ogila bögar när han springer omkring i kvinnokläder.. Det hör faktiskt till deras religion! Jag tycker inte de e nåt fel me de.. Jag tycker inte heller de e fel me att vara bög.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Deras religon.. Vi har samma religion bara att vi tolkar bibeln på ett annat sätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Hur kunde Poven ogila bögar när han springer omkring i kvinnokläder.. Du går i skolan? Då borde du veta att en död människa inte springer runt i kvinnokläder. Blanda inte nutid med dåtid, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Say hello to my good friend Tempus! Hur kunde Poven ogila bögar när jag springer omkring i kvinnokläder.. <- fixed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 (redigerad) Say hello to my good friend Tempus! <- fixed Fri fröjd för mina ögon Redigerad 4 april, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Deras religon.. Vi har samma religion bara att vi tolkar bibeln på ett annat sätt.. JAJA! Jag e faktiskt Baha´i! Antagligen en religion ni inte känner till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 JAJA! Jag e faktiskt Baha´i! Antagligen en religion ni inte känner till! Bahá'íer skall läsa obligatoriska böner varje dag och vända sig i riktning Qiblih läsa heliga skrifter morgon och kväll fasta i 19 dagar göra en pilgrimsresa? en gång i livet om de har möjlighet undervisa i Bahá'u'lláhs lära stödja Bahá'ísaken praktisk, och ekonomisk Gör du dina "sysslor"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Gör du dina "sysslor"? Ja! Hur så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts