Master_sage Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Det Funny menar där som många inte verkar fatta är att han är ironisk I sånna fall bör han öva på det,för han e sämst på att vara sarkastisk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 I sånna fall bör han öva på det,för han e sämst på att vara sarkastisk! Själv tycker jag han är ganska skicklig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Påven är död. Länk. Nää han ser la rätt odöd ut va? http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/Pavenefriskeller.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 (redigerad) Nää han ser la rätt odöd ut va? Ahahaha! Bra bild.. Edit: tar bort bild från quote. Redigerad 3 april, 2005 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Själv e ja katolik men ingen som drar till kyrkan varje söndah o tar konfirmationen sist ja va i kyrkan började ja skratta så en nunna sa till mig att ja hade djävulen i mig men trots d så sörjer ja påven R.I.P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 R.I.P Påven! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 För mig så var John P... vad han nu hette, vilken 85-åring somhelst, så jag tänker icke sörja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Det är tråkigt när varje människa dör. Vissa borde öva på sina humor..... Speciellt när det gäller döda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Det är tråkigt när varje människa dör. Vissa borde öva på sina humor..... Speciellt när det gäller döda. W0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Bra Brinn i helvete ditt onda as. ...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Bra Brinn i helvete ditt onda as. ...... Ska Påven brinna i helvetet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 (redigerad) Det är ingen idé att tro på nån religion överhuvudtaget. För det spelar ingen roll vilken religion man väljer, för då påstår nån annan religion att du hädas eller hur fan det där heter, och du hamnar i helvete. Och gör jag som nån annan religion säger så hamnar jag i helvete enligt nån annan religion. Så, det spelar ingen roll vad ni väljer, ni hamnar ändå i helvetet. Vilket troligtvis inte finns. Så varför bli religiös? @Icebear: En ryss har kallat mig djävulens barn och hon var brud hon med. Knäppa kärringar det finns, huh? Men de kanske blir så när de aldrig får nåt i sängen. Redigerad 3 april, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Bra Brinn i helvete ditt onda as. ...... Förklaring?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 I sånna fall bör han öva på det,för han e sämst på att vara sarkastisk! Jag var inte sarkastisk, du fattade inte mitt skämt bara. Brinn i helvete ditt onda as. Klokt sagt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Hur kan ni skämta om att påven har dött?! Han var inte bara ledare över världens största religion utan kämpade också för folks rättigheter! R.I.P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 (redigerad) Hur kan ni skämta om att påven har dött?! Han var inte bara ledare över världens största religion utan kämpade också för folks rättigheter! R.I.P Folks rättigheter? Han var emot homosexualitet och aborter. Edit: I en bok kallad "Memory and identity" skriver han om homosexuella äktenskap: "a new ideology of evil". Redigerad 3 april, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Folks rättigheter? Han var emot homosexualitet och aborter. W-O-R-D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Folks rättigheter? Han var emot homosexualitet och aborter. Edit: I en bok kallad "Memory and identity" skriver han om homosexuella äktenskap: "a new ideology of evil". Du tog så att säja orden ut min mun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Ziiiiiiiiiindie Påven. Rip osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Folks rättigheter? Han var emot homosexualitet och aborter. Edit: I en bok kallad "Memory and identity" skriver han om homosexuella äktenskap: "a new ideology of evil". Påven har gjort en hel del för världen! Tro det eller ej, han har faktiskt minskat hatet mellan religionerna, och är emot alla former av krig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts