Funnylin Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) Han slösade bort sitt liv på något helt onödigt Jupp. Han slösade sitt liv på att helgonförklara 477 personer och saligförklara 1 320 stycken. Dumfan, kunde han inte skaka hand som vanligt folk. Rest in Peas. Det kanske man skulle pröva någon gång! Redigerad 2 april, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 R.I.P påven... du var en cool snubbe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Dumfan, kunde han inte skaka hand som vanligt folk. Undra om du kan det när du är 84 år gammal och lider av parkinson?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Undra om du kan det när du är 84 år gammal och lider av parkinson?? Han föddes väl inte 84 år med parkinsons ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Undra om du kan det när du är 84 år gammal och lider av parkinson?? Ähh, det var inte så jag menade. Dahh...a joke gone wrong... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Nej, har han sagt nåt annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Jupp. Han slösade sitt liv på att helgonförklara 477 personer och saligförklara 1 320 stycken. Ja jag ser inte det som nödvändigt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Ja jag ser inte det som nödvändigt ? Näe, han kunde lika gärna...sovit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 R.I.P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 R.i.P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Vi är protestanter, ffs! Vi bryrs oss inte om påven! Screw him! Spelar roll om man e protestant eller inte! No feelings! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Kollade på nyhetskanalen från svt (24) när det stod att påven var död... Nyheten efter dödsbudet var om att han var vid liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Jupp. Han slösade sitt liv på att helgonförklara 477 personer och saligförklara 1 320 stycken. Dumfan, kunde han inte skaka hand som vanligt folk. Vadå slösade sitt liv? Slösar inte du ditt liv på gtasajten då? Det är alltså fel att tillhöra någon religion eller? Ska vi se hur pigg du är vid 84 års åldern då? __________________________________ R.I.P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Vadå slösade sitt liv? Slösar inte du ditt liv på gtasajten då? Det är alltså fel att tillhöra någon religion eller? Ska vi se hur pigg du är vid 84 års åldern då? __________________________________ R.I.P Det Funny menar där som många inte verkar fatta är att han är ironisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Det va då ett jäkla tjat om hans ålder, finns ju 84:åringar som är hur jävla pigga som helst. I övrigt så bryr jag mig inte om att han är död, kände inte ens människan så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Det va då ett jäkla tjat om hans ålder, finns ju 84:åringar som är hur jävla pigga som helst. I övrigt så bryr jag mig inte om att han är död, kände inte ens människan så.. Håller med dig! Kände inte honom, för katolikerna kanske det var synd, shit happends. Min granne e 91 år o e hur pigg som helst, slå det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Min gammel morfar blev 95 innan han gick bort. Och han var en pigg liten gubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Jävla Påve, var han tvungen att dö mitt i Breavheart så att det blev nyhetsavbrott. Mummel, nåja, Rest in Peas(=ärtor). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Jävla Påve, var han tvungen att dö mitt i Breavheart så att det blev nyhetsavbrott. Mummel, nåja, Rest in Peas(=ärtor). Tänkte så oxo hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Jao, han är död. jag sörjer itne direkt http://half%20life.istheshit.net/images/poygbjid.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts