Kaboom Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Länk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Nu kommer nog Funnylin säga nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Nu kommer nog Funnylin säga nått Ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Vi är protestanter, ffs! Vi bryrs oss inte om påven! Screw him! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LillaFlickan Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Varför tror du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Varför tror du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Han var väl emot aborter vilket inte är så bra liksom... Alla ska få bestämma själv om de vill ha ett barn eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) Varför tror du det? Du kanske borde kolla länken han posta. Står förövrigt på Text-TV också, samt att det lär sändas på nyheterna... Redigerad 2 april, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) Hehe, min überkatolska "kontakt" i Kanada meddelade mig om detta en minut efter händelsen. Personligen bryr jag mig inte. Lite intressant att fundera ut vem av Castro och påven som skulle kola först, dock. En man som var emot homosexualitet, aborter och som inte motverkade präster som utnyttjade barn sexuellt. En symbol att identifiera sig med för katoliker. Bryr mig inte märkvärt. Redigerad 2 april, 2005 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 POPE DIED http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/raptorjesus.jpg BUT RAPTOR JESUS LIVES ON! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) Jag förstår att många katoliker världen över kanske är lite ledsna över att han har gått bort men för protestanter som jag så ser jag det som vilket dödsfall som helst... tråkigt att det händer men alla vet att det kommer hända förr eller senare. r.i.p. Redigerad 2 april, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Jag är inte katolik men tycker ändå att han förtjänar att hedras. R.I.P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Som när alla andra människor dör (förutom om Hellsen på skolan skulle dö) så tycker jag det är förjävligt tråkigt. REST IN PEACE :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Vem blir hans efterträdare nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Enligt Eddie Izzard kommer nästa heta "John Paul George" . Jag är inte katolik, kristen eller nåt sånt men R.I.P han var en cool snubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Nu kommer nog Funnylin säga nått Huh? Vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Äh vemfan bryr sig om någon jävla Fascist och rasist. Han slösade bort sitt liv på något helt onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Snart kommer någon sno ett kvarts gram antimateria och leka rövare i Vatikanen. Det händer! Ta skydd! ...synd, enligt många var Johnny en bra påve. Rest in Peas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Påven är tuff! Så är det bara. Även hans lilla torp är tufft. Var där för några år sen. 100 meter i tak är ingen dålig syn direkt. Allt i Vatikanen är riktigt tufft, så därför är även påven det. Eller iofs, han var. RIP helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 R.I.P. Hörde detta för ett tag sen, tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts