Invictus Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Någon mer än jag som förbokat guild wars? Har en beta nyckel som gäller nu över helgen om nån är intresserad kan ni skicka pm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Jag är lite sugen på det... Men kan man gå runt eller är det BARA typ "arena fighter"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Spelet verkar skit fett... men spelar World of Warcraft så... annars hade man nog beställt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Tänker nog be mina föräldrar om en förhandsbeställning i födelsedagspresent. E kontrollerna ungefär samma som i WoW? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 3 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Jag är lite sugen på det... Men kan man gå runt eller är det BARA typ "arena fighter"? Jodå klart man kan gå runt fritt i världen, sen finns det arenor för dem som vill köra PVP. Tänker nog be mina föräldrar om en förhandsbeställning i födelsedagspresent. E kontrollerna ungefär samma som i WoW? Ja, de är ungefär som WoW, går även att styra med musen om man vill det. Du kommer inte bli besviken om du skaffar dig GW, av det jag har hunnit sett av spelet är det flera ggr bättre än Wow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 GW är då det som vinner. Jag har bestämt mig för att köpa det... Vet inte hur mycket det kostar så hur mycket kostar det? Ungefär... Och det vinner eftersom det itne kommer vara nån månadsavgift vad jag har förståt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 4 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 GW är då det som vinner. Jag har bestämt mig för att köpa det... Vet inte hur mycket det kostar så hur mycket kostar det? Ungefär... Och det vinner eftersom det itne kommer vara nån månadsavgift vad jag har förståt... Jag har förbokat det på webhallen för 379 kr + frakt, inte så farligt dyrt. och ja äntligen slipper man månadskostnader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Wofuckedihooo . Jag ska LUGNT köpa det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Synd att jag måste vänta till 24 april innan nästa beta week event börjar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts