Azore Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Nej, det ska vara rock musik! Nix, ingenting går upp imot lite techno/trance! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Nix, ingenting går upp imot lite techno/trance! Det låter inte bra när det är GTA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Det låter inte bra när det är GTA! Bättre än musiken som var i filmen iallafall. Gillar även techno/trance så för mig gör det inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 7 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Ok....ok...... detta ska inte behöva förvandlas till någon slags musikdiskussion Och förresten, jag bryr mig inte vad ni tycker om musiken så bry er inte ens om att skriva om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Jag ger dig en 3/10 eftersom det där är vardagsmat att hålla på så där och rymma från polisen... det blev tröligt att du inte klippte när du hoppade fallskärm, tröligt också när du sprang runt uppe på berget... med den får en 3:a för att du anstränger dig att göra en film så egentligen får filmen en 0/10 och du en 3/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Jag ger dig också en 3/10.Nästa gång om du kan försök klippa bort lite scener. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 (redigerad) Den funkar inte för mig. Denna sidan kommer upp när jag klickar på länken,vad ska jag göra då? EDIT: Bilden var för stor. Redigerad 8 april, 2005 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Men eftersom så många har sett filmen så bestämde jag mig för att också se den. Vilket jag inte behövde för det får bara 1,5 av 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts